emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwaytSkypeWhatsappViberPhoneMailПункт


Шановні дописувачі-блогери! У зв'язку з редизайном сайту, редакція закрила можливість додавати дописи у цей розділ. Однак раді вас попередити, що ми розробили новий розділ «Спецпроекти» у якому й розмістили Блоги. А також дещо змінили умови розміщення дописів у блогах.

Ті з вас, хто готує матеріали і має бажання опублікувати їх у блогах, можуть написати на електронну скриньку [email protected]. Звертаємо вашу увагу, що редакція залишає за собою право вирішувати чи публікувати ці тексти у розділі Блоги.

Прошу також зауважити, що у нас є розділ «НарКор», де усі зареєстровані читачі мають можливість публікувати свої новини чи інформацію.

Дякуємо, що залишаєтеся з нами.

Пресслужба ПриватБанку


БЛОГ (ДОПИСИ)

 

За перший квартал ПриватБанк залучив 28 тисяч нових корпоративних клієнтів

З початку 2015 року корпоративна клієнтська база ПриватБанку збільшилася на 28 тисяч клієнтів. Як повідомила прес-служба банку, за перші три місяці року на обслуговування в ПриватБанк перейшли понад 10 тисяч юридичних осіб і 18 тисяч підприємців. Такий значний приріст клієнтів – юридичних осіб – у банку пояснюють тим, що сьогодні тільки ПриватБанк забезпечує обслуговування клієнтів у цілодобовому режимі, без вихідних і також дає можливість використовувати найсучасніші технології. «Обслуговування корпоративних клієнтів у ПриватБанку вже давно вийшло за межі класичного банківського сервісу, – говорить керівник напрямку «Малий і Середній бізнес» ПриватБанку Олександр Ніколенко. – Це не тільки платежі, депозити та кредитування. Цифровий банк для бізнесу – це повний набір сервісів для керування та контролю, від можливостей цілодобової виплати зарплати до інтеграції в облікові системи та електронної звітності. При цьому відкриття рахунку абсолютно безкоштовне. Більшість корисних сервісів надаються також безкоштовно». Цифровий ПриватБанк дає можливість корпоративним клієнтам разом з банківським рахунком отримати цілодобове обслуговування, картку «Ключ до рахунку», послуги дистанційного банківського обслуговування та керування бухгалтерією (Інтернет-банк Приват24, сервіс «Електроні документи та звіти», додаток «Приват24 – 1С» та 1С онлайн), послуги керування готівкою та цілодобову безкоштовну підтримку за телефоном 3700 і в чаті «Допомога Онлайн». Персональні комунікації банку з бізнесом дозволяють клієнтам економити час – менеджери надають детальні консультації за будь-якими продуктами та технологіями від видачі кредиту до оформлення зарплатних карток. Для відкриття рахунку не потрібно навіть їхати в банк. Достатньо замовити зустріч на сайті pb.ua/vstrecha, зателефонувавши на номер 3700 або звернувшись у чат «Допомога Онлайн». Ця послуга повністю безкоштовна. Менеджер банку проведе презентацію продуктів і послуг ПриватБанку в офісі в зручний для клієнта час. Також ПриватБанк першим в Україні почав проведення для корпоративних клієнтів відеоконференцій на актуальні теми керування бухгалтерією, електронною звітністю, безресурсного кредитування. Найближчим часом банк запропонує юридичним особам нові унікальні сервіси – систему обміну довідками та виписками, ведення календарів податків і звітів. Також ПриватБанк планує відкрити електронний майданчик для участі в тендерах держзакупівель і цифровий сервіс роботи з митними деклараціями.

теги: приватбанк, корпоративні клієнти

22 Квітня 2015, 16:07:57 841 0



Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео


Курси валют на 25.04.2024
купівля
продаж
Міжбанк
$
39.5
39.52
42.22
42.24

Архів новин

<<Квітень 2024>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

     

«Єдині новини» на Хмельниччині та Україні. Для цього натисніть на трансляції хмельницьких і всеукраїнських телеканалів, або слухайте радіо khm-radio.ye.ua чи radio.ye.ua
"Єдині новини" на Українському радіо