clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwayt


Шановні дописувачі-блогери! У зв'язку з редизайном сайту, редакція закрила можливість додавати дописи у цей розділ. Однак раді вас попередити, що ми розробили новий розділ «Спецпроекти» у якому й розмістили Блоги. А також дещо змінили умови розміщення дописів у блогах.


Ті з вас, хто готує матеріали і має бажання опублікувати їх у блогах, можуть написати на електронну скриньку alla@ye.ua. Звертаємо вашу увагу, що редакція залишає за собою право вирішувати чи публікувати ці тексти у розділі Блоги.


Прошу також зауважити, що у нас є розділ «НарКор», де усі зареєстровані читачі мають можливість публікувати свої новини чи інформацію.


Дякуємо, що залишаєтеся з нами.

Maxim Ihorovych


БЛОГ

Maxim Ihorovych

Про автора Навчатися ніколи не пізно

Теги користувача

» Аналіз особистих якостей сучасного викладача

Відомо, що педагог, в першу чергу, повинен бути комунікативним лідером, по-друге, мати глибокі знання предмету, по-третє, любити студентів чи, принаймні, шанобливо і доброзичливо до них ставитися, по-четверте, повинен мати строгий і охайний вигляд і вчасно приходити на заняття. Давайте більш детально зупинимося на цих пунктах.

Внаслідок величезної кількості джерел інформації, сучасний студент «підкований», хоча часто за більш глибокої оцінки його знань ми можемо побачити, що вони поверхневі, дуже суперечливі і часто за зовнішньою бравадою лежить не істинний інтерес навчається докопатися до істини, а бажання, наприклад, виділитися на тлі інших.

І завдання педагога - припинити ці спроби перевести позитивний сценарій заняття на негативний. Для цього викладач повинен будувати свою промову за законами риторики, що включають стислість, точність, а якщо і потрібно, то і дотепність. Правильно побудована мова педагога повинна нагадувати звучання камертона, який спонукає звучати душі студентів в унісон з його собственной.Далее, глибоке знання предмета і досвід роботи зі студентами сприяє зростанню професіоналізму навчального.

Але зараз сучасний педагог стикається з проблемою вибору методики викладання, тому що безліч літератури не завжди допомагає вибрати правильний курс.

Наприклад, для вивчення англійської мови в різних школах використовуються різні методики різного рівня складності, що ускладнює роботу викладачів іноземних мов у вищій школі, тому що студенти приходять з абсолютно різною базовою підготовкою. Враховуючи ці відмінності, сучасний педагог повинен зуміти побудувати так навчальний процес, щоб було цікаво всім студентам (за матеріалом сторінки http://ezarabotok.info/category/blog/advertising-and-marketing/).

Що стосується третього пункту, то я думаю, що навіть недосвідчений викладач може сказати, що найвдаліші заняття відбуваються тоді, коли вдається встановити хороший контакт між навчальним і навчаються. Без доброзичливих і поважних відносин між педагогом і студентами якість занять значно знижується.

На мій погляд, зовнішній вигляд викладача повинен бути суворим, інакше заняття може перетворитися на «показ мод», і яскравий одяг може відволікати увагу учнів.

Викладач повинен прагнути бути організованою людиною. На жаль, дуже часто доводиться чути від студентів, що деякі викладачі спізнюються на заняття. Тоді резонно виникає питання, як може педагог вимагати дисципліни від навчаються, якщо він сам є першим її порушником?

Акцентуючи увагу на вищевказаних пунктах, хочу лише додати, кажучи фаустовскую словами, що «без душі і помислів високих живих шляхів від серця до серця немає» ». Це - фундамент уроку, на якому будується все заняття.

теги: навчання
8 Серпня 2013, 18:18:53 1016 0



Популярні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 06.12.2016
купівля
продаж
Міжбанк
$
26.08
26.13
27.99
28.03
0.41
0.41

Архів новин

<<Грудень 2016>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31