ye-logo.v1.2

Військові льотчики Старокостянтинова посилено готуються захищати Україну (ФОТО)

Суспільство 9018

Кількість польотів значно зросла, піднімаються у небо і резервісти.

Жителів Старокостянтинова уже не здивуєш військовою авіацією. У небі раз-по-раз курсують бомбардувальники “Су-24М”, бомбардувальники-розвідувальники “Су-24МР” та навчально-тренувальні літаки “Л-39 “Альбатрос”. Військові льотчики відточують свою майстерність, а дехто пригадує молоді роки строкової служби, адже до бригади тактичної авіації імені Петра Франка Повітряних сил мобілізували резервістів — тих, хто колись уже відчув смак неба.

“Чотири з половиною роки не працював в авіації. Мене викликали до військкомату, вручили припис, визнали, що придатний до служби, і я прибув у військову частину, - розповідає 48-річний керівник польотів підполковник Валерій Шевченко. — Мій досвід і стажування дозволяють впоратися з тими завданнями, які переді мною ставлять. До того ж, бойові товариші, котрі звільнилися колись разом зі мною, зараз також успішно літають на військових літаках.”

Попри те, що деякі літаки “народилися” ще у Радянському Союзі, нашим механікам вдається тримати своїх “пташок” у повній бойовій готовності. А для пілотів головне, аби пального вистачало.

“Я літаю уже понад десять років. Зараз проходить інтенсивна льотна підготовка. Та ситуація, яка склалася в Україні, продемонструвала готовність, а точніше неповну готовність, армії відбивати ймовірний напад ворога. Хоча, нарешті, влада зрозуміла на скільки армія потрібна. Раніше я літав один раз на місяць-два, а зараз кожного тижня є декілька змін і в одну із них я потрапляю”, - запевняє заступник командира авіаційної ескадрильї по роботі з особовим складом майор Олексій Коваленко.

Аби підняти у повітря, до прикладу, бомбардувальник “Су-24М” потрібен не лише пілот. Власне літак у небі — це уже вінець кропіткої роботи цілої команди.

“У нас багато фахів для обслуговування літака. На бомбардувальник потрібно близько п'ятнадцяти чоловік. В залежності від обов'язків солдата, йому надається від 30 хвилин до півтори години часу, аби виконати свою роботу по обслуговуванню літака, - пояснює інженер інженерно-авіаційної служби капітан Сергій Пугач. - З бомбардувальниками такого типу я працюю ще з 1995 року. Моє завдання — це обслуговувати літак і щоб він міг виконати своє завдання за призначенням.”

Готовність допомогти своїм військовим продемонструвала і громада. Так, Старокостянтинівська дистанція колії Південно-Західної залізниці подарувала одинадцять радіостанцій та принтер. Вартість презенту — понад 22 тисячі гривень. А за кошти міського бюджету та добровільних внесків жителів Старокостянтинова була відремонтована казарма та запущена котельна.

“До цього близько 150 військовослужбовцям доводилося протягом місяця жити у наметах. Проте спільними зусиллями ми відремонтували одну казарму, зараз приводимо до ладу іншу. Також запрацювала котельна. На все пішло два мільйони триста тисяч гривень. Люди переказували гроші, також виділили з міського бюджету, підприємства за власні гроші закуповували будівельні матеріали. Таким чином вдалося покращити умови для наших солдат”, - каже міський голова Старокостянтинова Микола Мельничук.

Попри великий шмат виконаного, ще більший обсяг роботи попереду, адже чимало об'єктів потребують ремонту або повного оновлення. Зі слів очільника міста, на це потрібно додаткові двадцять мільйонів гривень.

Аби допомогти військовим Старокостянтинова, кожен може перерахувати кошти на рахунок громадської організації “Громадська ініціатива Старокостянтинова”
код ЄДРПОУ 37154577
Банківські реквізити:
ПриватБанк (Україна):
номер рахунку: 26007052416172
МФО: 315405
призначення платежу: благодійний внесок на підтримку військових частин Збройних сил України, що дислокуються у м. Старокостянтинів.
За більш детальною інформацією звертайтеся у приймальню міського голови Старокостянтинова за телефоном: (03854) 3-23-55.

48-річний керівник польотів підполковник Валерій Шевченко за першим покликом країни повернувся до лав армії.

На один день польотів витрачається близько 50 тонн палива.

Перед польотом літак ще один раз оглядають.

Підвісні баки для палива та авіабомби "ФАБ-500".

В очікуванні своєї "пташки"...

 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую