ye-logo.v1.2

«Опора»: у ЗМІ переважає «джинса», а проблеми почнуться під час підрахунку голосів

Вибори 3422

Громадська мережа «Опора» оприлюднила попередні спостереження за перебігом виборчої кампанії на Хмельниччині.

Представники "Опори" повідомили, що виборча кампанія в області проходить без суттєвих порушень законодавства і застосування адміністративного ресурсу або підкупу виборців. Як повідомив регіональний координатор мережі Андрій Попик, найактивніше виборчу кампанію проводять місцеві штаби Юлії Тимошенко, Петра Порошенка, Олега Тягнибока, Анатолія Гриценка та Олега Ляшка. Виборчі команди перших двох із них забезпечують членство у дільничних комісіях також від імені своїх технічних кандидатів. Наприклад, штаби й довірені особи кандидата на пост Президента України Юлії Тимошенко найактивніше «закрили» дільничні виборчі комісії (ДВК) від імені кандидатів Зоряна Шкіряка та Миколи Маломужа.
«Ми припускаємо, що проблем на дільницях в день виборів не буде. Вони почнуться уже безпосередньо під час підрахунку голосів», – заявив Андрій Попик.
Щодо виборчої кампанії, використання прихованої реклами у ЗМІ та брудних технологій, то серед основних порушень активісти називають розповсюдження агітматеріалів без вихідних даних та пошкодження агітаційної продукції.
Щодо адміністративного тиску, то опорівці зазначають, що, на відміну від виборчих кампаній минулих років, у поточних президентських перегонах майже немає впливу адмінресурсу. Участь у передвиборчій агітації посадових осіб – рідкість. Відзначилися лише двоє мерів. Хмельницький міський голова Сергій Мельник зустрічав Юлію Тимошенко в обласному центрі. Кам’янець-Подільський міський голова Михайло Сімашкевич супроводжував кандидата на пост Президента Петра Порошенка. Щоправда, робив це у неробочий час, у вихідний день.
Окремо серед порушень «опорівці» виділили «джинсу».
«В основному «джинса» йде «за» Порошенка та Тимошенко. Є окремі газети, які дають такі матеріали або про одного, або про іншого кандидата, а є й такі, які на одній сторінці видання вихваляють одного кандидата, а на другій, відповідно, іншого. І все це без позначки «політична реклама» чи «передвиборча агітація», а як авторський матеріал», – повідомив Андрій Попик.
За словами Андрія Попика, матеріалів, які були б позначені як «політична реклама», у районних засобах масової інформації майже не спостерігається.
За виборчими перегонами спостерігають п’ятеро довготриваливах спостерігачів, а в день виборів, 25 травня, буде працювати 76 короткотермінових спостерігачів, які моніторитимуть ситуацію на заздалегідь визначених дільницях. На яких саме - опорівці не зізнаються.
 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую