clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwayt

Міліціонери прагнуть повернути до себе повагу завдяки реформуванню

Фото: Дмитра Скрипника

Правоохоронці розповіли про перебіг експерименту з об’єднання ППС і ДАІ у Хмельницькому.

До 22 лютого 2015 року Хмельницькому триватиме практичний етап експерименту зі створення уніфікованого підрозділу з даішників і звичайних патрульних. Вже виникають проблеми, і це, за словами заступника Міністра внутрішніх справ України Сергія Ярового, добре, бо дозволить зрозуміти, що ще потрібно зробити для більшої ефективності експеременту. При цьому чиновник наголошує: ППС і ДАІ об’єднують, для того, щоб життя громадян зробити більш комфортним.
«У нас виникли проблеми з навчанням особового складу: першу половину дня міліціонери навчаються, а тоді заступають в наряд. Це створює для них надмірне навантаження. Також проблеми стосуються визначення часу на прибуття наряду і оформлення відповідних документів. Недоліки будемо аналізувати, щоб отримати повну картину функціонування нової схеми патрулювання», - зазначає Сергій Яровий.
Заступник Міністра додає, що у ході експерименту щомісячно понад встановлений ліміт виділяється п’ять тон палива, перераховані кошти для придбання 12 відеореєстраторів та 20 GPS-трекерів, а усіх учасників забезпечено обмундируванням та спецзасобами.
«Для ефективної роботи місто розділили на шість дільниць, у кожній з яких є патрульний наряд. Оператор паралельно з черговим слухає повідомлення і може миттєво скеровувати наряд на місце події. Місце перебування кожної автівки відображається на моніторі, спеціальна програма показує пробіг і простій автомобіля. Тобто оператор завжди може поцікавитись в екіпажу, чому авто не в русі», - розповідає заступник начальника УМВС України в Хмельницькій області Роман Гаврилюк.
За його словами, для прибуття на місце події об’єднаному патрулю потрібно у середньому 12 хвилин. А щоб оформити документи - 25 хвилин для події, що стосується роботи ППС, і 47 хвилин у питаннях ДАІ.

«Загалом, для кращої роботи потрібно, щоб місто повністю сканувалось. Треба близько 500 відеокамер. У Європи це вже в минулому, а ми ніяк не можемо запровадити цю систему через брак коштів», - каже Роман Гаврилюк.
Найближчим часом також планується доукомплектувати автомобілі патрулів медичними аптечками, камерами фото-відеофіксації та переносними GPS-трекерами, а також приладами для визначення стану алкогольного сп`яніння водіїв.
Як зазначає начальник Департаменту ДАІ УМВС України Анатолій Сіренко, за реакцією хмельничан аналітики визначатимуть, чи впроваджувати експеримент у всіх містах країни.
«Ми ще не визначились з назвою уніфікованого підрозділу. Це не так і важливо, головне, щоб він працював для народу і приносив користь. Себе давно дискредитувала і служба ДАІ, і служба ППС. Об’єднавши їх, ми хочемо досягти хорошого результату. Правоохоронці пройдуть ретельний відбір і зроблять все, щоб здобути повагу громадян», - підкреслює Анатолій Сіренко.
Нагадаємо, що Хмельницький став першим містом, в якому розпочато експеримент з реформування ДАІ.

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 06.12.2016
купівля
продаж
Міжбанк
$
26.08
26.13
27.99
28.03
0.41
0.41

Архів новин

<<Грудень 2016>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31