clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwayt

«Па-Па-Паб» у Хмельницькому: порушення громадського спокою чи війна довжиною у кілька років? (ВІДЕО)

Сусідські «розборки» у Хмельницькому між власником розважального закладу та мешканцями будинку вийшли за межі міста.

Один із всеукраїнських каналів показав сюжет про скарги мешканців будинку на гамірних сусідів.

Ведучі розважально-інформаційної програми «Абзац!», яка виходить на Новому каналі, повідомили, що приїхали до Хмельницького через скаргу жителів багатоповерхівки, розташованої по вулиці Івана Франка, 10.

Як зазначено у телесюжеті, мешканці скаржаться на гучну музику, яка лунає із розважального закладу. Кажуть: власник на зауваження не реагує, а відповідні органи відбуваються відписками.

Один із мешканців будинку, Василь Палаш, демонструє черговий лист-відповідь із головного управління МНС України у Хмельницькій області, в якому сказано, що «недоліки» на які скаржаться мешканці будинку «не відносяться до їхньої компетенції».

Підписатися на канал "Є" в Youtube

Та проблема, як з’ясувалося, не нова. Власник розважального закладу Сергій Пенкаль у коментарі Газеті «Є» повідомив, що ця «сусідська війна» триває уже давно, ще тоді, коли на місці «Па-Па-Пабу» був магазин.

«Все це брехня. Це триває уже протягом десяти років і беруть участь у цьому одні й ті самі люди. Почалося все тоді, коли в тому будинку не було ні «Пабу» ні «Лемону» (Сергій Пенкаль є співвласником обидвох закладів – авт.), а був продовольчий магазин. Претензії почалися вже тоді: або ми з ними домовляємося, або у нас будуть проблеми», – коментує Сергій.

Домовлятися, за його словами, він мав би зі «старшим будинку», тим самим Василем Тимофійовичем, який і демонструє у сюжеті відписки різних установ.

«Він старший будинку, в минулому – працівник податкової. 11 років тому він мені сказав, цитую: або ти будеш зі мною дружити, або в тебе будуть проблеми. Але ці люди, які скаржаться на порушення, не пустили до своєї квартири службу, яка проводить заміри. І взагалі, вони проживають на третьому поверсі, – заявив власник закладу. – Порушення законодавства з мого боку немає. З багатьма мешканцями будинку я зустрічався, коли відкривали заклад, багато чого вдалося зробити. Але є шумоновантаження і вібрація. Для того, щоб визначити, що саме заважає, потрібно, щоб спеціальна лабораторія провела заміри, бо ці проблеми вирішуються по-різному. Але коли ми запропонували зробити заміри, мешканці до квартир не пустили», – пояснює Сергій Пенкаль.

Газета «Є» запитала у Сергія Пенкаля, чи готовий він, у випадку, якщо обстеження покаже порушення норм, ліквідувати незручності для мешканців?

«Звичайно, готовий. Я про це заявив їм ще рік тому, коли відкривав заклад», – відповів власник.
 

 

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментарів - 2:
Від: Віка 26.02.2015 00:25 Коли у наших закладах будуть надавати значення культурі обслуговування. культурі поведінки? От ніби нормальний, тематичний заклад, а персонал дозволяє собі таку поведінку... клієнти теж не ахті... 
Від: Олег24.02.2015 22:06 Програма вимірювання рівня шуму на телефонах - це повне фуфло, вони показують шум навіть в тиші, того показники не можна сприймати як правильні. Диму без вогню не буває, але якщо коментар власників правдивий, то той дєд податківець ще той дєд! навіть сюжет замовив

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 08.12.2016
купівля
продаж
Міжбанк
$
25.95
26
27.88
27.93
0.41
0.41

Архів новин

<<Грудень 2016>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31