Гаряча тема:
- Війна
Як працює нічний громадський транспорт у сусідів
У Хмельницькому обіцяють нічні тролейбуси уже з лютого, проте у міській раді наголошують, що це поки „пробна” версія.
У Львові, до прикладу, вночі курсують місто не тролейбуси, а маршрутки. Коштує проїзд 8 гривень. Автобуси курсують з липня минулого року у семи напрямках. Як зазначено на сайті Львівської міської ради, щоденно автобуси обслуговують в середньому 300-350 пасажирів. За 5 місяців роботи нічними автобусами скористалось близько 45тис. осіб. Для порівняння, у Хмельницькому планують перевозити 400 пасажирів на трьох нічних маршрутах, з вартістю проїзду - 6 гривень.
У наших сусідів на Рівненщині, з вересня 2015 вночі курсує лише один черговий тролейбус. У міській раді не приховують, що рейс збитковий і їх орієнтовна вартість для тролейбусного управління за місяць становить 37 тис. грн. Проте міська влада наголошує, що це соціальна послуга, і вона у Рівному буде, а збитки гаситимуть із бюджету міста. Ціна на проїзд, як і у світлу пору доби становить 1,50 гривень.
Магістральними вулицями нічної Вінниці вже досить давно їздить одна єдина маршрутка №25Н «Вишенька – Залізничний вокзал». Вартість проїзду у нічному транспорті Вінниці — 4 гривні.
Проби запустити нічний громадський транспорт у Тернополі виявилися не зовсім вдалими. Напередодні нового року у “Файному місті” два нічні тролейбуси почали курсувати у тестовому режимі. Та вже 15 січня на офіційному сайті КП «Тернопільелектротранс» повідомили, що їх зняли з маршруту, оскільки вони збиткові і, врешті решт, не знайшли свого пасажира. Хоча й нічними їх важко назвати, оскільки працювали вони лише до 1.00, а не як планують у Хмельницькому до 6.00 ранку.
Не їздить нічний громадський транспорт й у Франківську та Житомирі. Не знайшла підтримки ідея запровадження перевезення пасажирів маршрутками у нічний час і в Луцьку.
У Чернівцях пропозиція про нічні маршрути поки тільки “висить” у формі петиції на сайті міської ради.
А ось у столиці, міська рада вже не тільки розглянула, але й ухвалила електронну петицію киян щодо запуску нічого транспорту. Та з'являться вони у Києві лише з березня. Курсуватимуть у чотирьох напрямках з 23.00 до 6 ранку. Ціну проїзду має встановити сам перевізник і узгодити її з міською владою. Хмельничанам же, поки залишається чекати 1 лютого і сподіватися, що наш нічний громадський транспорт не спіткає доля тернопільського.
Наталя ГУМЕНЮК.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: