clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwayt
Партнери рубрики: salsaEvolutionLatinich

Я – за крок до мети: очі бояться, а тіло танцює сальсу

Зрозумівши принцип вивчення сальси, процес пішов набагато швидше, і я мало не за одне заняття освоїла три нових елемента: Інчуфла Комплекадо, Караколь і Сомбреро.

Цього разу я довго не описуватиму кожний елемент, адже танець потрібно дивитися. А ще краще танцювати, повторюючи за рухами сальсерос ))), що на відео.
Скажу тільки, що ці елементи, як і інчуфла, базуються на кубинських кроках. І партнерці потрібно тримати рамку й слідкувати за руками своїми та партнера. Як каже тренерка: «Звідки б вони (руки) партнера у сальсі не з’являлися, задача партнерки їх ловити». Насправді, якщо придивитися до роботи ніг, то основні кроки у більшості фігур та у зв’язках – абсолютно однакові. Фігури відрізняються, швидше, в роботі руками. Лише тоді, коли партнер їх відпускає починається жіноча стилістика. А до того, слідкуємо за руками партнера та ловимо їх.
Щодо рамки сальсіти, то вона допомагає сальсеро у веденні. Пам’ятаєте, я писала, що освоївши елемент соло, встаєш у пару і все вивчене вилітає із голови. Для того, щоб це повторювалося якомога рідше треба вчити основи ведення. Танцівниці-початківиці важливо вчитися “чути” партнера, розуміти його сигнали та імпульси у танці й правильно на них реагувати. А одна із задач партнера під час ведення – показати, яка його сальсіта красива. Це так, немов несеш красиву картину й гордо усім її демонструєш.

Підписатися на канал "Є" в Youtube Підписатися на канал "Є" в Youtube Підписатися на канал "Є" в Youtube

Зізнаюся, інколи відчуваю себе мішком з картоплею (а не картиною), який партнер мало не силою переставляє з місця на місце))), чи то новорічною ялинкою, навколо якої він витанцьовує у той самий момент, коли я не знаю, що робити. Висновок: найближчим часом накопичуватиму досвід практичного танцювання Сальса Касіно на вечірках. А наразі, говорячи мовою танцівників, вчуся «вестися», тобто відчувати та сприймати сигнали й імпульси партнера, та одночасно рухатися у кубинській манері.

Виявляється танцювати Сальса Касіно – це не лише знати, куди поставити ногу і де орієнтовно ловити руку партнера. Для того, щоб рухатись у справжній кубинській манері треба правильно «спрацювати» стопами, колінами, стегнами, ребрами, плечима, лопатками, руками і, навіть, головою. Якщо ще м’язова пам’ять вкаже, якою ногою куди йти і що робити руками, то аби танцювати Сальса Касіно ще треба попрацювати над роботою рук, плечей колін та лопаток.
Декілька слів про Сальса Касіно. Сальса Касіно – це кубинська сальса, малюнок якої нагадує коло. В центрі цього кола – чоловік, який обводить навколо себе партнерку за допомогою делікіно. Таким чином, цей вид сальси зручно танцювати на соціальних вечірках, де мало місця.

Партнер презентує сальсіту, наче гарну картину

Тож, не розмахувати руками, щоб не збити партнеру окуляри й не набити ґулю, тримати рамку, правильно переносити вагу – це далеко не усі задачі, які стоять переді мною при вивчені сальса-елементів на наступних тренуваннях.
Заняття сальсою, зокрема в рамках цього проекту, це хороша можливість вдосконалюватися, розвиватися. Раніше я могла відвідати одне заняття, а потім майже на півроку «пропасти». До цього я вже мала декілька спроб засвоїти базу сальси і врешті я це майже зробила! Я – за крок до мети і це мене невимовно тішить.

Партнер проекту танцювальна студія "Сальса Вікторія" 

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео




Архів новин

<<Грудень 2016>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31