clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwayt

“Небазарне” місто: у Хмельницькому розпочали роботу над Стратегією розвитку до 2025 року

У Хмельницькому працюватимуть над тим, щоб зробити його впізнаваним

У Хмельницькому працюватимуть над тим, щоб зробити його впізнаваним. Фото: автора

Представники влади, бізнесу і громадськості мають презентувати в документі бачення, яким має бути обласний центр найближчими роками.

У Хмельницькому стартувала робота над проектом Стратегії розвитку міста до 2025 року. Робоча група має сформувати місію міста, блок цілей і напрямки розвитку, аби при згадці про Хмельницький не виникало асоціацій з “базаром”. Члени робочої групи проведуть опитування, визначать ресурси і можливості міста, вивчатимуть думку підприємців і населення про те, що потрібно змінити і покращити.

“Хмельницькому потрібна чітка стратегія, спробуємо з вами не просто жити з дня на день, а намагатись реалізувати план, і знайти своє місце на економічній, соціальній, політичній карті України. Дійсно, до 2025 року має бути те місто, про яке мріяли. Є вже напрацювання в молодіжному середовищі, і в громадських організацій, тому одне з наших завдань — все це нормально скомпонувати і реалізувати, зробити той документ, який достойно презентуємо громаді”, - сказав міський голова Олександр Симчишин.

До робочої групи з розробки проекту Стратегії розвитку міста Хмельницького увійшли науковці, представники бізнесу, громадських організацій, керівників міської ради та її профільних департаментів, управлінь і відділів. Роботу розділили загалом на п'ять засідань, громадські слухання і презентацію, що розраховано близько на півроку. Стратегію прийматимуть на сесії у жовтні цього року.

11 березня відбулось перше засідання робочої групи

Допомагає у розробці проекту консультант зі стратегічного планування Володимир Проскурнін. За його словами, в документі потрібно відобразити конкурентні переваги міста, звязок минулого з сьогоденням і образ людини - це будуть складові муніципального бренду.

Як зауважив Володимир Проскурнін, у 2008 році Хмельницький вже приймав стратегію, де його визначили як сучасне європейське місто, привабливе для проживання та ведення бізнесу, економічний центр Поділля, важливий транспортно логістичний вузол. На думку експерта, таке бачення — банальне. Потрібно підійти творчо, обовязково ідентифікувати нинішні проблеми, найперспективніші джерела фінансування. Головне - уникати перебільшень, неконкретних формулювань, штампів.
 

Підписатися на канал "Є" в Youtube

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 10.12.2016
купівля
продаж
Міжбанк
$
25.95
26.05
27.4
27.5
0.41
0.41

Архів новин

<<Грудень 2016>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31