Гаряча тема:
- Війна
Тендер на ямковий ремонт доріг: фірма нардепа програла?
Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області провела тендер на експлуатаційне утриманню автодоріг державного та місцевого значення.
Два лоти і чотири учасники. Сьогодні, 14 квітня, в Службі автомобільних доріг Хмельницької області розкрили конкурсні пропозиції фірм, які надали документи на участь у торгах по експлуатаційному утриманню автодоріг державного та місцевого значення.
Лот номер 1 - ямковий ремонт покриття асфальтобетоном доріг державного значення. На нього претендували два підприємства - ТОВ «Грант Дорбуд», кінцевим бенефіціарним власником якого є мешканець Наркевичів Волочиського району Грант Карапетян, та «Хмельницьке ШБУ-56», кінцевим бенефіціарним власником якого є Галина Ставчанська з Чернівців.
Лот номер 2 - ямковий ремонт покриття асфальтобетоном доріг місцевого значення. На нього також знайшлося два претенденти. Це державна структура «Хмельницький облавтодор» та приватна – ПП «Аграрна компанія 2004», кінцевим бенефіціарним власником якого є народний депутат України Сергій Лабазюк.
«Грант Дорбуд» запропонували відремонтувати дороги за 4 мільйони 122 тисячі та 336 гривень. Натомість конкуренти з підприємства «Хмельницьке ШБУ-56» надали дешевшу пропозицію – 4 мільйони 60 тисяч та 776 гривень.
У «суперечці» за ремонт ям на місцевих дорогах, пропозиція «Хмельницького облавтодору» становила мільйон 612 тисяч та 998 гривень. «Аграрної компанії 2004» - майже 1,97 мільйони.
Утім, це ще не означає, що переможцями тендеру стали «Хмельницьке ШБУ-56» та «Хмельницький облавтодор». За словами першого заступника начальника Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області Станіслава Вінського, в конкурсної комісії є до 20 днів, аби вивчити усю технічну документацію учасників торгів. «Маю розглянути, чи враховані наші фізичні обсяги робіт, які передбачені тендерним завданням. Бо ціну можна скинути, а паралельно з нею і зменшити обсяг робіт. То така пропозиція нам не потрібна», - пояснив пан Вінський.
Які ж саме дороги ремонтуватимуться? «Це не є об’єкт, а експлуатаційне утримання. Тобто, це ямковий ремонт на дорогах місцевого та державного значення, потреба якого виникає в процесі експлуатації», - зауважив Станіслав Вікентійович. Тобто, за ці гроші переможці тендеру зможуть латати ями, фактично, по всій області.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: