ye-logo.v1.2

Генеральний директор ВОЛІ Джордж Жембері: «Ми обрали Хмельницький, бо віримо в його великі можливості» На правах реклами

Суспільство 2059
Той, хто інвестує зараз, зможе легше вийти з кризи, ніж той, хто скорочує, - переконаний гендиректор Волі.
Той, хто інвестує зараз, зможе легше вийти з кризи, ніж той, хто скорочує, - переконаний гендиректор Волі.. Фото: автора

Компанія планує розвивати в місті Інтернет-послуги й інтерактивне ТБ, використовуючи новітні технології та забезпечуючи якісний сервіс.

Компанія ВОЛЯ продовжує підтверджувати статус лідера ринку цифрових розваг. Попри складну економічну ситуацію у країні, компанія продовжує інвестувати в розвиток, запускати нові технології та розвивати інфраструктуру в містах своєї присутності. Одним із стратегічних міст для ВОЛІ є Хмельницький. Генеральний директор компанії ВОЛІ Джордж Жембері в ексклюзивному інтерв’ю сайту «Є» розповів про зміни, які чекають Хмельницький у сфері надання послуг Інтернет і телебачення.

- Я приїхав, аби познайомитися з новими людьми і на власні очі побачити результат роботи моєї команди. Я не сиджу в своєму кабінеті, а постійно відвідую наші філії в містах і спілкуюся з колегами. Адже життя там, де працюють люди, де є виклики. Ось це цікаво!

- Які телекомунікаційні послуги і як давно надає ВОЛЯ мешканцям Хмельницького?

- ВОЛЯ працює в Хмельницькому уже 8 років. Ми завжди намагаємося випередити очікування абонентів. ВОЛЯ ? це високошвидкісний Інтернет, аналогове, цифрове, HD й інтерактивне телебачення з додатковими сервісами.
У Хмельницькому ми єдині пропонуємо комплексну послугу «ТБ+Інтернет». Це зручніше і вигідніше за ціною для споживача. Комплексною послугою вже користується половина абонентів компанії у Хмельницькому.

- Який сегмент ринку інтернет-послуг і ТБ займає ВОЛЯ в нашому регіоні?

- ВОЛЯ присутня лише в Хмельницькому. Ми беззаперечний лідер на ринку платного телебачення, наша частка становить майже 95 %, Інтернет – понад 30 %. Але це поки що.
Я б хотів розвивати саме інтернет-сегмент, збільшувати кількість клієнтів щомісяця. Інтернет та надання послуг через Інтернет – це наш шлях розвитку в Хмельницькому.

- Які переваги ВОЛІ перед конкурентами?

- Насамперед ? якість. Ми надаємо нашим клієнтам 200-мегабітний Інтернет. Небагато провайдерів можуть забезпечити таку швидкість. В Хмельницькому ми поки що пропонуємо 100 Мбит/с - стабільно. Але компанія постійно розширює кількість міст з гіпершвидкісним Інтернетом. ВОЛЯ безперервно інвестує в контент, в тому числі у власні канали групи Cine+. Ми пропонуємо якісний і легальний контент від провідних українських і світових правовласників? FOX, Discovery й інших. В нашій країні дуже мало провайдерів, які вкладають гроші у створення культури телеспоживання, нові технології і довгострокову перспективу. Думаю, саме тому ми найкращі в Хмельницькому і в Україні.

- Завдяки яким новітнім технологіям вдається досягти високого рівня надання телекомунікаційних послуг?

- У різних містах у нас різні технології. Найактивніше ми розвиваємо інтернет-технологію EuroDOCSIS, яка є світовим стандартом, та передову технологію ОТТ (over-the-top, доставка сигналу по Інтернету). Інтерактивне телебачення ми запустили три роки тому і постійно інвестуємо в цей сегмент. Це телебачення, яке можна підлаштувати «під себе» і в зручний час дивитися новини, фільми й серіали на будь-яких мобільних пристроях? планшеті, телефоні, ноутбуці. Упевнений, уже скоро в інтерактивне ТБ із зручними інноваційними сервісами стане базовою послугою для наших абонентів.

- Розкажіть про власні канали компанії, які доступні хмельничанам.

- У 2014 році, коли всі говорили про кризу в країні, ми запустили 5 власних фільмових каналів? «Воля Cine+», «Воля Cine+ HD», «Воля Cine+ Mix», «Воля Cine+ Legend», «Воля Cine+ Hit HD». Глядачі наших каналів дивляться серіали, класику і прем’єри всесвітньо відомих кіностудій і провідних дистриб'юторів без реклами.
У лютому 2016 року ми поповнили лінійку першим дитячим телеканалом у форматі високої чіткості (HD) ? «Воля Сine+Kids». Його пізнавально-розвиваючий контент високо оцінили психологи и батьки. Ми гордимося такими продуктами. Все це компанія робить це для підтримки українського телеконтенту. За рейтингом телеперегляду наші власні канали входять в ТОП-тридцятку. І ми продовжимо розвивати їх і надалі.

- Послуги ВОЛІ переважно для пересічних споживачів чи й для «В2В»?

- Для всіх! У нас дуже активно розвивається сегмент В2В. Цьогоріч ми максимально сфокусували наші зусилля на розвитку сегмента SMB, особливу увагу приділили HoReCa (готельно-ресторанній галузі).
Ми пропонуємо послуги одного з найбільших в Україні дата-центрів, якому цього року виповнюється 10 років. За цей час наш дата-центр відкрив два незалежні один від одного майданчики, де розміщено понад 3 тисячі сервісів українських компаній.

- Чи відчуваєте конкуренцію з операторами, які працюють із мобільним Інтернетом?

- Не відчуваємо взагалі. Наприклад, жителі Західної Європи вдома користуються кабельним Інтернетом, а під час зустрічей, прогулянок ? мобільним. Це може бути Wi-Fi або 3G. Ці послуги мешканці західних країн отримують у комплексі від однієї компанії. Ще рік тому в Україні не було 3G. Тож конкуренція не лякає. Навпаки, ми теж плануємо дати ринку новий затребуваний продукт. Люди хочуть використовувати більше ? і ВОЛЯ запропонує їм більше!

- Чи легко стати абонентом ВОЛІ?

- Дуже легко. Жителі Хмельницького можуть обрати будь-який зручний спосіб: завітати до Центру сучасних технологій, зателефонувати за номером 0 800 212 800 або залишитися заявку на сайті.
Жителям області ми можемо запропонувати інтерактивне телебачення не мережі будь-якого інтернет-провайдера. Все, що для цього потрібно, швидкість Інтернету від 5 Мбіт/с

- Чи плануєте надавати послуги в інших містах області, окрім Хмельницького?

- Ми присутні в понад 30 містах України. Для розширення покриття будуємо власну мережу в містах або купуємо інших провайдерів й модернізуємо їхню інфраструктуру. Ми постійно хочемо купувати. Нещодавно придбали активи у Мелітополі й розширилися у Вінниці. Є лише один провайдер в країні, котрий може купити інших, – ВОЛЯ. Як буде на Хмельниччині ? покаже час. По-перше, потрібно, щоб хтось продавав, по-друге, адекватна ціна. Ми активно будуємо в містах, де вже є мережа компанія, й, звичайно, заходимо новобудови. В Хмельницькому торік забезпечили покриттям 300 нових квартир.

- Розкажіть, на що спрямуєте інвестиції наступного року?

- Починаючи з 2012 року, ми щороку інвестуємо в бізнес більше. Є компанії, які один рік інвестують, наступного – вже ні. Коли я розмовляю з іншими генеральними директорами, часто чую, що вони щось закривають чи пробують скоротити витрати. Зараз такий час. Цьогоріч ми інвестували в розвиток півмільярда гривень. В 2017 році цифра знову зросте. Розвиватимемо нові технології, модернізуватимемо мережі, оновлюватимемо центри обслуговування, запускатимемо нові послуги і новий цікавий контент.

- Чому вас не лякає криза, як інших?

- Вона нас теж лякає. Але я вірю в Україну. Той, хто інвестує зараз, зможе легше вийти з кризи, ніж той, хто скорочує. Наші акціонери думають про перспективи. Бути лідером – означає показувати напрямок розвитку. Але ми не божевільні люди і думаємо про те, як повернути вкладені кошти. Наші доходи збільшуються щороку. Я впевнений, інвестувати ? це не божевілля. Люди, які хочуть заробити лише зараз, що, на жаль, типово для України, не будуть інвестувати. Не всі великі провайдери їдуть нашим шляхом. Ми маємо хорошу команду професіоналів і бачимо результати роботи. Дуже допомагають люди, які почали працювати в новому хмельницькому call-центрі. Вже в цьому році ми забезпечимо роботою понад 300 чоловік. Бо продавати і отримувати гроші - це добре. Але давати людям роботу – ще краще. Ми розглядали кілька міст для відкриття сall-центру, але обрали Хмельницький. Ми маємо амбітні плани щодо розвитку послуг й інфраструктури міста. Віримо, що тут є великі можливості.


 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую