ye-logo.v1.2

«Па-Па-Паб» у Хмельницькому: порушення громадського спокою чи війна довжиною у кілька років? (ВІДЕО)

Суспільство 9852

Сусідські «розборки» у Хмельницькому між власником розважального закладу та мешканцями будинку вийшли за межі міста.

Один із всеукраїнських каналів показав сюжет про скарги мешканців будинку на гамірних сусідів.

Ведучі розважально-інформаційної програми «Абзац!», яка виходить на Новому каналі, повідомили, що приїхали до Хмельницького через скаргу жителів багатоповерхівки, розташованої по вулиці Івана Франка, 10.

Як зазначено у телесюжеті, мешканці скаржаться на гучну музику, яка лунає із розважального закладу. Кажуть: власник на зауваження не реагує, а відповідні органи відбуваються відписками.

Один із мешканців будинку, Василь Палаш, демонструє черговий лист-відповідь із головного управління МНС України у Хмельницькій області, в якому сказано, що «недоліки» на які скаржаться мешканці будинку «не відносяться до їхньої компетенції».

Та проблема, як з’ясувалося, не нова. Власник розважального закладу Сергій Пенкаль у коментарі Газеті «Є» повідомив, що ця «сусідська війна» триває уже давно, ще тоді, коли на місці «Па-Па-Пабу» був магазин.

«Все це брехня. Це триває уже протягом десяти років і беруть участь у цьому одні й ті самі люди. Почалося все тоді, коли в тому будинку не було ні «Пабу» ні «Лемону» (Сергій Пенкаль є співвласником обидвох закладів – авт.), а був продовольчий магазин. Претензії почалися вже тоді: або ми з ними домовляємося, або у нас будуть проблеми», – коментує Сергій.

Домовлятися, за його словами, він мав би зі «старшим будинку», тим самим Василем Тимофійовичем, який і демонструє у сюжеті відписки різних установ.

«Він старший будинку, в минулому – працівник податкової. 11 років тому він мені сказав, цитую: або ти будеш зі мною дружити, або в тебе будуть проблеми. Але ці люди, які скаржаться на порушення, не пустили до своєї квартири службу, яка проводить заміри. І взагалі, вони проживають на третьому поверсі, – заявив власник закладу. – Порушення законодавства з мого боку немає. З багатьма мешканцями будинку я зустрічався, коли відкривали заклад, багато чого вдалося зробити. Але є шумоновантаження і вібрація. Для того, щоб визначити, що саме заважає, потрібно, щоб спеціальна лабораторія провела заміри, бо ці проблеми вирішуються по-різному. Але коли ми запропонували зробити заміри, мешканці до квартир не пустили», – пояснює Сергій Пенкаль.

Газета «Є» запитала у Сергія Пенкаля, чи готовий він, у випадку, якщо обстеження покаже порушення норм, ліквідувати незручності для мешканців?

«Звичайно, готовий. Я про це заявив їм ще рік тому, коли відкривав заклад», – відповів власник.
 

 

Коментарі:

Віка 26.02.2015 00:25

Коли у наших закладах будуть надавати значення культурі обслуговування. культурі поведінки? От ніби нормальний, тематичний заклад, а персонал дозволяє собі таку поведінку... клієнти теж не ахті... 

Олег 24.02.2015 22:06

Програма вимірювання рівня шуму на телефонах - це повне фуфло, вони показують шум навіть в тиші, того показники не можна сприймати як правильні. Диму без вогню не буває, але якщо коментар власників правдивий, то той дєд податківець ще той дєд! навіть сюжет замовив

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую