Гаряча тема:
- Війна
Ніщо не віщувало ситуації, яка трапилась учора, о 9-й ранку в приміщенні коммунальної лазні № 1. Як і заведено керівництвом лазні двері відкрилися рівно за 10 хвилин до 9-ї. А до цього часу люди стояли на тротуарі, перешкоджаючи мешканцям прохід по ньому. Чому впускають лише за 10-ть хвилин до відкряття лазні не зрозуміло, адже створюється штучна черга перед єдиною касою і до 9-ї вспівають купити білети близько 10 чоловік зі ста і більше, як правило. Це штучна ситуація, якої можна і уникнути, адже вестибюль великий, є де присісти.
В лазню на один і той же час ходять групами люди різних віків, професій, посад, занять. Ми всі один -одного знаємо в обличчя, в місті вітаємося, ділимося новинами. У лазні кожний має уже "свій" шкафчик, якщо хто прийде з не постійних відвідувачів, займає той, що вільний.
04 травня виглядало саме так. На дверях ніяких об’яв, крім графіку роботи, зайшли купили білети і стали до черги помивочних залів. Хто у перший, що на 1 поверсі, хто у другий на 2-му поверсі.
І ось тут почалося те, що і раніше практикувало керівництво лазнею. Старший по лазні на призвісько "Льоня" заявив, що перший зал відкриватись не буде, оскільки другий не повністю заповнений. Люди загомоніли, розпочалася лайка. Ніхто, з 30-ти чоловік, що постійно ходять у 1-шу залу не виявили бажання перейти до другої, справедливо аргументуючи це тим, що там зал розрахований на 40 чоловік, а шкафчиків поставлено на 80-т, тобто ніде поставити тазик, їх просто кладуть на підлогу. Неймовірне скупчення людей в парній унеможливлює отримати те, за чим раз в тиждень приходять люди.
Кошти за куплені білети касир відмовилась повертати, посилаючись на вказівку директора. Таке ще більше розпалило натовп. Стали вимагати директора. "Льоня" кудись дзвонив, сказав, що директор не дозволяє відкрити зал, але сам прибуде. А тим часом, народу прибувало, прийшли ті, що завжди на 20-30 хвилин приходять пізніше, аби уникнути черг. Була достатня кількість для повного наповнення зали. Хтось запропонував вийти на вулицю і перекрити шлях. Люди вийшли на вулицю, але юристи, яких не мало серед відвідувачів відмовили, адже біля лазні не має пішохідного переходу. Дехто намагався додзвонитись до міської Ради, щоб прибув хтось з відповідальних осіб мерії. Повернулися у приміщення, знову вимагали директора. "Льоня" комусь подзвонив, а нам сказав, що той дозволив відкрити двері та люди вже були заведені і вимагали його приїзду.
40 хвилин у сварці, настрій ніякий та не стали марнувати часу, зайшли.
Десь за годину, повідомили, що є директор, але до нас заходити не хоче і випиває каву в буфеті. Люди зустріли цю звістку багатократним скандуванням "Ганьба". А потім повязалися рушниками і вийшли до вестибюлю.
Аргумент директора один, подорожав газ, а дотацій лазні не дають і саме цими обставинами він керується. Таке пояснення люди не сприйняли. Адже, коли зал переповнено, тим більше вдвіччі, значно більші витрати води і пару. Крани не закриваються, бож стоїть черга, пар не прикручується, бож надто бистро охолоджується, а через те невиправданні втрати, і все навпаки, коли зала заповнена, а не переповнена, Тоді і воду економлять, і пару достатньо, нагріли і виключили. Та така економіка директора не влаштовує, він не здатен економічно мислити, для нього простіше закрити і все. Йому не до тями, що це коммунальна лазня і своїми діями він порушує права громади. Написали скаргу у "книгу скарг", під нею підписалося більше 30-ти чоловік. Та чи будуть її читати? Та чи приймуть вірне рішення?
Люди вважають, що цей директор має бути звільненим. Він не бачить перспектив і не здатен вирішувати економічні питання. Він їх заганяє у безвихідь, в глухий кут. Ця людина може тільки збурити людей, призвести до не бажаних ексцесів. На теперішній час таке не допустимо.
За дорученням постраждалих відвідувачів бані мною направлено відповідного листа меру міста С.Мельнику. Чекатимемо відповіді.