ye-logo.v1.2

Ощадбанк змінив стиль спілкування

Економіка 4674

В умовах фактичної війни та фінансової кризи Ощадбанк як великий державний банк має зіграти ключову роль у стабілізації економічної ситуації. Банківська система терміново потребує відновлення довіри та ресурсу для розвитку.

Ситуація на банківському ринку розвивається стрімко й не залишає часу на вагання.
Команда Ощадбанку прийняла рішення модернізувати свою систему комунікації.
Ключові принципи:
• Замість традиційної комунікації – живе спілкування.
• Замість традиційної «силіконової» телереклами – малобюджетні документальні і достовірні відеоісторії.
• Замість «прикрас» у промо-матеріалах – лише простота і лаконічність, жодних зайвих папірців.
• Замість монологу – винятково діалог.

«Ощадбанк НЕ рекламує себе. Нам не потрібні порожні слова. Наша «реклама» – це документальна комунікація. Без акторів, закордонних режисерів та величезних рекламних бюджетів. Ми спілкуємось з людьми так, як хотіли би, щоб вони спілкувалися з нами. Вважаємо, що в умовах надзвичайної ситуації в економіці лише спілкування з людьми дає надію на побудову нової країни. Героями наших історій стануть прості українці, їх справжнє життя», – зазначив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний.


Термінові кроки Ощадбанку:
1. Нова відеоісторія

6 березня Україна побачила нову історію у форматі документального відео, присвячену вкладу «Писанка» від Ощадбанку. Його героїнею є Анастасія Йосипівна, 88-річна писанкарка з подільського села. Нове відео покладе початок новій формі спілкування між банком та мільйонами його клієнтів. Основа – правда, відкритість, прозорість.
За словами засновника компанії Fedoriv, яка розробила нову комунікаційну платформу Ощадбанку, сьогодні в Україні величезний запит на просту і сучасну комунікацію.
«З нашого боку це своєрідний вклад у розвиток країни. Головним мотивом нашої участі в проекті була саме соціальна складова, а не комерційна. Банк звільняється від зайвого. Банк має стати іншим не просто зовні. Банк, як і вся країна, змінюється ментально. Тепер Ощадбанк виглядатиме просто, стильно та сучасно», – зазначив Андрій Федорів.
«На усіх центральних телеканалах, в усій мережі наших відділень ми починаємо комунікувати з людьми мовою цінностей – простих, споконвічних, зрозумілих та близьких кожному», – каже Андрій Пишний.
Ощадбанк має потужну підтримку засновника та є єдиним банком, збереження вкладів в якому повністю гарантовано державою. Сьогодні банк повинен дати людям те, що від нього чекають – упевненість у завтрашньому дні.


2. Маніфест
Маніфест Ощадбанку з березня в усіх відділеннях банку. Причина його створення – переосмислення банком своєї ролі й відповідальності перед громадянами України. У тексті маніфесту розкривається ідея «Мій банк. Моя країна»: змінивши банк на краще, ми змінимо країну. В центрі уваги – людина та її права. Чи то простий співробітник банку, чи то клієнт. Кілька прикладів змін, які вже відбуваються в банку: державний банк першим у Східній Європі почав систематичне відкриття в Україні інклюзивних відділень, зручних і для мам із немовлятами, і для велосипедистів, і для людей з особливими потребами. Вперше атмосфера в колективі банку системно змінюється: нові HR-підходи, різноманітні тренінги, замість радянського кафе у відділенні –креативний простір для вільного спілкування співробітників.
«Маніфест – це наші принципи роботи. Програма дій та вчинків. Наші публічні обов’язки перед мільйонами українців», – підкреслив Андрій Пишний.

3. Роз’яснення, що таке 100% гарантія держави
Правда. Люди мають знати правду про можливості банку під час великої кризи. Вкладники Ощадбанку захищені законом, бо це банк в Україні, в якому повернення вкладів гарантується державою в повному обсязі і без обмеження суми.
Наразі це є одним із ключових чинників відновлення довіри до банківської системи в цілому і повернення грошей в економіку України. Надходження додаткових коштів – це нові підприємства, робочі місця, зарплати й пенсії.
«Сьогодні бракує довіри. Стіна нерозуміння. Щира розмова прибере цю стіну. Люди повірять у власні сили, у країну, довірять свої кошти надійним банкам і наповнять українську економіку грошима», – наголосив Андрій Пишний.
Якщо коротко, то Ощадбанк – діє. Три незалежних рейтинги (Forbes, HB і Dragon Capital) за останні чотири місяці підтвердили, що Ощадбанк – найстійкіший банк в Україні. Саме тому він має стати драйвером позитивних змін у країні. Ми закликаємо всіх не опускати руки і боротись за країну заради наших дітей.
Довідково:
За допомогою вкладу «Щедрик» за три зимових місяці Ощадбанк залучив 4,5 млрд. грн. У січні 2015 року в Ощадбанку спостерігався приріст коштів – на 120,5 млн. грн. Вклади фізичних осіб в Ощадбанку перевищили 31,5 млрд. грн., і кожна гривня з цих коштів сьогодні працює на українську економіку.
«Інвестиції в комунікацію – для нас саме інвестиції, а не витрати. Так, за результатами останньої рекламної кампанії, що тривала в жовтні-листопаді 2014 р., на кожну витрачену на ці потреби гривню держава отримала мінімум 5,4 грн. прибутку», – зазначив начальник управління маркетингу та реклами Ощадбанку Артур Цвинтарний.
Більше інформації, відео та фотоматеріалів у нашому медійному релізі http://press.oschadnybank.com/oshhadbank-diye/
Ліцензія НБУ №148 від 05.10.2011 р.

 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую