ye-logo.v1.2

Десять служб таксі Хмельницького: ціни, акції, бонуси

Суспільство 25833
Перевізники запевняють - бути абонентом вигідно.
Перевізники запевняють - бути абонентом вигідно.. Фото: jurtransavto.com.ua

У День таксиста кореспонденти "Є" дізнавалися, у якому таксі найкращі тарифи.

22 березня ми відзначали День таксиста. У нашому місті є чимало служб таксі на будь-який смак. Та ось саме клієнтів таксистам бракує. Адже не так дешево обходиться користування подібними засобами пересування пересічним громадянам. Але бувають ситуації, коли без цього способу пересування аж ніяк не обійтися. Наші кореспонденти намагалися з'ясувати, на якому таксі їздити найвигідніше.

Основний принцип абонентської системи — знижки на проїзд
Перевізники в один голос переконують, що бути постійним клієнтом неабияк вигідно. Передусім для тих, хто часто користується послугами таксі. Зареєстровані користувачі отримують абонентський номер із індивідуальним паролем. Такі клієнти економлять свій час та гроші: до них, мовляв, швидше приїде автомобіль, до того ж, вони мають знижки на проїзд. Діє така система дуже просто. При замовленні машини абоненту спочатку необхідно назвати свій номер, потім адресу. До прикладу: абонент № 777 на вулицю Вишнева, 135. При замовленні машини за пільговою поїздкою необхідно назвати ще й свій пароль. Приклад: абонент № 777 на вулицю Вишнева, 135, пароль «шоколад». «Абонент для нас — ключова фігура, — запевняє Наталя, оператор однієї з місцевих служб таксі. — Це постійний клієнт, шанована людина, якого впізнає будь-який оператор, оскільки в комп'ютері занесено, як його звуть, скільки поїздок він уже зробив, і який баланс його бонусного рахунку. Стати абонентом дуже просто. Достатньо просто зателефонувати у будь-яку службу таксі й сказати про це оператору. Далі ви називаєте своє прізвище й придумуєте пароль. Оператор назве вам ваш персональний номер абонента, який потрібно запам'ятати. Ніяких анкет заповнювати не потрібно».

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Останні оголошення
  Так  Ні, дякую