ye-logo.v1.2

Економія 2016: як, де та на чому заощаджують українці? На правах реклами

Суспільство 1878
Фото: t-mironova.com

Кризові часи останніх років навчили економити українців майже на всьому.

Аналізуючи травень-червень 2016 року, можна стверджувати, що українці все ще не можуть собі дозволити повноцінні відпустки та продовжують шукати шляхи економії на відпочинку. В середньому курортні відпустки скоротилися зі звичних 10 - 14 днів до одного тижня, щоб бути менш накладними для сімейних бюджетів.

Керуючись інформацією, інтернет-майданчика skidochnik.com.ua, що постійно збирає знижки та розпродажі, жителями нашої країни найбільше було заброньовано бюджетних готелів на Азовському морі, а саме в Кирилівці. Тут демократичні ціни компенсують незручності, пов'язані з нерозвиненою інфраструктурою та невисоким рівнем загального сервісу.

Ще один туристичний тренд червня - це активізація літнього туризму в Карпатах. Переповнені пляжі та невідповідні ціни на популярних південних курортах, відштовхують жителів нашої країни від відпочинку на морі в Україні. Натомість готелі в горах на літній період знижують ціни, однак пропонують більш якісні умови проживання. Не рідкість в даний період часу знижки в санаторії Трускавця і інших популярних куруротів в основному Західної України.

Крім того, істотно збільшився попит на готелі та бази, що активно пропонують свої номери і послуги за зниженими цінами. В умовах напруженої конкуренції у сфері готельного бізнесу, природнім шляхом майже неможливо заповнити усі номери, тому готелі надають знижки від 20% до – 50% на проживання та комплекс послуг.

В основному, свої витрати українці урізали на одяг. За два останніх місяці, найактивніше шукали розпродажі літнього жіночого і чоловічого взуття, а також купальників. Переважно купівлю одягу здійснюють на міжсезонних розпродажах.
В середньому, близько 50% своїх доходів пересічні громадяни витрачають на продути харчування. Тому, до їх вибору також почали підходити більш заощадливо: купують гуртом, шукають знижки, тестують дешевші аналоги та багато іншого. Споживачів в основному цікавлять акції в супермаркетах АТБ, Сільпо, Фуршет і Novus на продукцію відомих торгових марок в таких категоріях як м'ясні вироби, кава і елітний алкоголь.

Цікаво, що знижки та акції покупці відслідковують ще до походу в магазин. Рекламні газети та онлайн сайти дозволяють слідкувати за усіма актуальними пропозиціями та цілеспрямовано йти за ними.

Загалом, наші співвітчизники відносяться раціонально до кожного товару в чеку та не готові безпідставно переплачувати. Ми перестали відпочивати на широку ногу і почали більш ретельно ставитися до планування та процесу купівлі.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую