ye-logo.v1.2

Мільйони клієнтів і нові технології: чого досяг “ПриватБанк” за 25 років діяльності На правах реклами

Економіка 3464

У грудні минулого року “ПриватБанк” націоналізували.

Сьогодні “ПриватБанк” один із найуспішніших та найбільших банків України. Банк обслуговує 20 564 016 клієнтів і вдень здійснює більше 60% усіх платежів в Україні. В середньому за добу “ПриватБанк” проводить 8 040 953 фінансових операцій. За словами директора Південно-Західного регіонального управління “ПриватБанку” Юрія Браніцького, важливим напрямком діяльності банку і комунікації з клієнтами є мобільний банкінг Приват24. Додатком щодня користується більше 3 мільйонів українців.

“Час не стоїть на місці і розвиваються технології. Ми не можемо відставати від тренду і тому рухаємось вперед. “ПриватБанк” визнано світовим лідером у галузі фінансових інновацій. Маємо наміри і далі нарощувати технологічні переваги”, - зазначив Юрій Браніцький.

Директор розповідає, що користуватись послугами банку можуть навіть діти віком від 7 до 16 років. Вони мають можливість отримати спеціальну картку “ЮніорБанк”, яка прив'язана до батьківської картки. Також працює школа фінансових знань, де малеча може спробувати себе у банківській сфері.

“Після націоналізації банку з'явились нові можливості, якими ми раніше не володіли через брак ресурсу. Ми не могли задовольняти одночасно два сегменти ринку - споживче кредитування і кредитування корпоративне. Тоді ми для себе обрали споживче. Зараз працюємо і на ринку корпоративного кредитування”, - додає Юрій Браніцький.
За словами Юрія Олександровича, з цієї весни стартувала програма “Теплих кредитів” для ОСББ. Це ще одна актуальна можливість для енергозаощадливості та зменшення витрат.

“Офіційно запущена іще одна програма - “Теплі кредити” для фізичних осіб. Тут базовим інструментом є карта “Універсальна”. На цих картках окрім кредитного ліміту є ще один ліміт. Ми його використовуємо для пропозицій придбання товарів з можливістю оплати частинами, без оформлення кредиту”, - стверджує Юрій Олександрович.

Серед технологічних новацій “ПриватБанку” - оплата проїзду у транспорті за допомогою QR-коду та мобільного додатку “Приват24”. Це дуже легка і зручна технологія.

“Телефон сканує код, який приклеєний до вікна у транспорті. Кошти одразу надходять на рахунок підприємства. Ми готові наклеїти стільки кодів, скільки потрібно для зручності пасажирів. Тобто, обмежень немає. Коди можуть з’явитися як у тролейбусах, так і в маршрутних таксі. Послуга вже доступна у Львові, Херсоні, Дніпрі, Івано-Франківську, Чернігові, Конотопі та Білій Церкві”, - каже директор Південно-Західного регіонального управління “ПриватБанку”.

Додає, що за цією ж схемою можна сплачувати рахунки за комунальні. Технологія дозволить уникнути помилок під час вводу реквізитів.

Також, в експериментальному форматі у Львові вже проходить апробацію Digital — студентський квиток. Юрій Олександрович розповідає, що зараз подана заява до Міністерства освіти на погодження й такого формату студентського квитка. Завдяки йому можна буде не лише здійснювати фінансові операції, а й отримувати повідомлення про карантин, канікули, чи будь-яку іншу інформацію.
 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую