ye-logo.v1.2
27 Червня, 2019

У Хмельницькому зібралися фестивальники зі всієї країни

Даша ПАСТЕРНАК Туризм 901
Під час форуму було презентовано аналітичне дослідження фестивального ринку України
Під час форуму було презентовано аналітичне дослідження фестивального ринку України. Фото: автора

В обласному центрі триває «Фестивальна майстерня».

Подібна всеукраїнська конференція у нашому місті відбувається вдруге. Вперше її провели в листопаді минулого року, тепер за запитом учасників, подія відбувається ще раз.

До Хмельницького з’їхалися спікери з нашої та сусідніх областей, що успішно провели не один фестиваль. Тепер вони розповідають, як саме потрібно організовувати фестивалі різних масштабів. Під час форуму учасники дізнаються, як можна ці події монетизувати, тобто заробляти на них. Нагадаємо, також сьогодні до нашого міста прибули танцюристи з шести країн світу, які влаштують карнавал культур на Проскурівській у рамках фестивалю-конкурсу народної хореографії «Hlushenkov Folk Fest».

Форум буде тривати два дні, 13-14 червня. Організатори його поділили на чотири основних частини. Перший лекційний блок вже відбувся. Майстри фестивальної справи говорили про організацію подій, розвиток креативної економіки, гастрономічну складову фестивалів.

Директорка фестивалів «Львів на тарілці» та «На каву до Львова» Оксана Сидор розповіла, як можна поєднати події та особливості місцевої кухні. Крім того, фестивальниця поділилася досвідом, яким чином можна налагодити ефективну співпрацю міської ради і бізнесу, та на скільки це важливо для розвитку туризму.

У Хмельницькому зібралися фестивальники зі всієї країни

Оксана Сидор розповіла, як поєднати події та особливості місцевої кухні.

«У 2009 році, коли була епідемія грипу, я працювала керівником управління туризму в Львові. Я розуміла, що все дуже погано і нам потрібно побороти інформаційну блокаду. Тоді ми зробили зустріч зі всіма найактивнішими учасниками ринку: туроператорами, готелярами, рестораторами, організаторами подій. Ми вирішили придумати разом, як можемо залучити людей і показати, що в місті все добре. Один з учасників дискусії сказав: якщо всі погодяться, давайте зробимо акцію «Львів за пів ціни» до святого Миколая, - згадує Оксана Сидор. - З міської ради було залучено двоє людей, всі інші – учасники бізнесу. Готелі, ресторани об’єдналися, зробили пакети акцій. Ми провели велику кампанію, підготували проморолик. Зробили все можливе, щоб усі дізналися. Потім ми зробили аналіз проведеної роботи, зустрівшись зі всіма, хто підтримав ініціативу. Результати показали, що ефект на період акції був не настільки великий. Але пішов меседж, що все добре. І через два тижні після цього у нас все налагодилося».

Після лекційного блоку «Фестивальної майтерні» на учасників очікує серія воркшопів. Де знайти фішку для фестивалю, і як дістати на неї гроші, секрети успішної побудови концепції і планування програми та багато іншого обговорюватимуть на воркшопах. Останній блок конференції, який відбудеться завтра, передбачає розробку концепції фестивалю для Хмельницького. Команди, які згенерують кращі ідеї отримають грошові винагороди.

Читайте новини на нашому Телеграмі

Коментарі:

До теми

Популярні новини

Останні оголошення

Останні фото та відео