ye-logo.v1.2

На яких авто мають їздити чиновники?

Політика 1551

Про це ми запитали у відомих в області осіб

Як стало відомо, прем’єр-міністр Микола Азаров зірвав плани українських чиновників, які до кінця 2010 року мали намір закупити приблизно 1300 легкових автомобілів. Вважалося, що найбільше від цього постраждає МВС, яке оголосило ряд тендерів на закупівлю 1273 авто, серед яких – шикарні закордонні. Проте, не минуло й кількох днів, як стало відомо, що Київське відділення Центру зайнятості все ж планує придбати легковий автомобіль «Volkswagen Passat», ринкова вартість якого становить від 30 до 40 тисяч доларів… Словом, звиклі до розкоші чиновники, від своїх примх відмовлятися поки що не збираються.
То на яких авто мають їздити наші керівники? Ми й вирішили поцікавитися, що з цього приводу думають відомі на Хмельниччині люди…

Людмила Борисова, Летичівський селищний голова:
«Я вважаю, що таких розкошів не потрібно. Головне, щоб автомобіль був, а який він: чи це вітчизняна машина, чи шикарна закордонна, не має значення. Я, наприклад, їжджу на «Жигулях», і не відчуваю ніякого дискомфорту. Хоча, все залежить від рівня чиновника. І якщо це селищний голова, як, приміром, я, він має більше ходити пішки, щоб бачити, що робиться в місті, бо в машині не все помітиш. А буває, що треба весь Летичів об’їхати за короткий проміжок часу, і тут без машини не обійтися. Так що, чим простіше, тим краще, бо надмірна розкіш у наш час людей просто дратує».

Анатолій Бученко, екс-голова Полонської районної державної адміністрації, помічник народного депутата:
«Я їздив на «Сенсі» і був щасливий, що змінив стару розвалюху «Волгу». Не секрет, що в Україні рівень життя нижчий від середньоєвропейського, то й чиновники повинні бути частиною цього народу. І їздити не на «Мерседесах» і «Вольво», а на більш скромних «Славуті», «Сенсі», «Опусі», «Шкоді». Цим самим ще й підтримуючи вітчизняного виробника.
У нас країна бідна, то й нема чого розкошувати. Нехай спочатку підтягнуть рівень життя людей, а тоді можна братися й за рівень машин, а то в нас чомусь виходить навпаки».

Віктор Адамський, депутат обласної ради від БЮТ:
«На мою думку, автомобілі чиновників повинні відповідати певному рівню державно-етичних норм. Адже можливий варіант – пересісти на вітчизняні машини, хоча в нас, на жаль, немає авто відповідного рівня. І я в жодному разі не за те, щоб наші чиновники пересіли на «Запорожець» чи «Оку». Адже є достойні машини української зборки, для прикладу, «Шкода».
Тому, думаю, все повинно бути помірковано і без надмірності. І це має бути не той варіант, до якого звикли наші чиновники, а значно простіший, Для керівництва районного рівня підійде «Волга». Я, для прикладу, будучи мером Красилова, не відчував незручностей, коли їздив саме на цій машина».

Зоя Пархомець, директор спеціалізованого комунального підприємства «Хмельницька міська ритуальна служба»:  
«Я думаю, що чиновники повинні їздити на машинах середнього класу. Таких, аби поменше ламалися, бо це зайві накладні витрати на підприємство. Якщо наші бізнесмени їздять на шикарних авто, то, думаю, керівника ніяк не посадиш на розвалюху. Кажуть, що Сталін любив помпезність, і це стосувалося і будинків, і машин… Робив це для того, щоб психологічно навіяти населенню значимість влади. І якщо наші чиновники будуть їздити на «Запорожцях» чи «Оці», то з таких керівників діти будуть сміятися. Отож, на мою думку, у них мають бути не шикарні, з точки зору автотюнінгу, бо це занадто, а нормальні, солідні, технічно-надійні».

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую