ye-logo.v1.2

ПриватБанк у кишені

Суспільство 2142

Кожен четвертий клієнт ПриватБанку користується смартфонами і планшетами.

Такі результати опитування більш як двох мільйонів клієнтів, проведеного банком. До кінця цього року, за прогнозами експертів, кількість активних користувачів смартфонами зросте вдвічі.
Самообслуговування – тренд ПриватБанку, який все більше набирає обертів та популярності. Окрім зручності, надійності та обізнаності клієнта у своїх фінансах, на користь самообслуговування слугує ще один аргумент. Контроль витрат без особливих зусиль.

Усі технологічні новинки, які продукує ПриватБанк, будуть спрямовані на головний тренд діяльності банку – навчання клієнта здійснювати операцію самостійно. Обслуговування клієнтів за допомогою планшетів дозволяє навчити персонально кожного клієнта працювати з мобільними додатками ПриватБанку, наочно показати і навіть дати спробувати самостійно оплатити комунальні платежі або просто поповнити рахунок мобільного телефону. «Більшість платежів клієнти можуть проводити самостійно, бо це зовсім не складно, – переконує директор Хмельницького регіонального управління ПриватБанку Юрій Браніцький. – Саме тому ми активно розробляємо мобільні додатки, які кожен може безкоштовно встановити собі на телефон і не залежати від графіка роботи банку чи наявності самого відділення».

За допомогою iPad клієнти мають змогу проводити найрізноманітніші операції: від випуску кредитної карти та відкриття депозитного вкладу до оплати комунальних послуг та купівлі квитків на транспорт. Крім того, в будь-якому відділенні працівники банку допоможуть кожному клієнтові завантажити і налаштувати платіжні додатки ПриватБанку на особистому смартфоні або планшеті.

«Наші мобільні додатки дозволяють контролювати усі витрати, до прикладу автолюбителям. Зазвичай водії, які звикли контролювати витрати, збирають усі чеки, фіксують суми у записники… Це не практично. Дуже зручно це робити з додатками, які розробляє ПриватБанк, бо вони автоматично фіксують усі витрати і роблять статистику вашого бюджету», – пояснює Юрій Браніцький.
Однак, паралельно із нововведеннями банк не відмовляється від звичного для більшості клієнтів обслуговування. «Все для зручності клієнта» – переконують у ПриватБанку, і додають: до кінця року заплановано відкрити ще чотири відділення у такому ж форматі.

Нагадаємо, що нова адреса головного офісу Хмельницького ПриватБанку: Зарічанська, 3\5 (біля управління УМВС у Хмельницькій області).
Відділення працює у будні з 9 до 18 без перерви на обід, а субота та неділя - вихідні дні.
 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую