Гаряча тема:
- Війна
У Хмельницькому знову проблеми з маршрутками: що кажуть правоохоронці та міська влада
Сьогодні відсутність транспорту відчули в мікрорайоні Озерна.
Інспектори відділу безпеки дорожнього руху управління Нацполіції області продовжують відпрацювання по виявленню порушень законодавства у сфері пасажирських перевезень. Особливу увагу приділяють технічному стану таких транспортних засобів. У свою чергу перевірки провокують затримку транспорту. Водії, побоюються виходили на маршрут, щоб не натрапити на перевірку. Ще вчора, на затримки скаржились мешканці мікрорайону Книжківці та Ракове, вже сьогодні відсутність транспорту відчули в мікрорайоні Озерна.
Правоохоронці пояснюють що перевірки проводитимуть і надалі у зв'язку з тим, що кількість дорожньо-транспортних пригод за участю маршрутних транспортних засобів в місті зросла. Сьогодні, 31 липня, було оштрафовано двох водіїв і механіка за невідповідний технічний стан автомобілів.
«Сьогодні притягнули до відповідальності двох водіїв маршрутних транспортних засобів за неналежний технічний стан. А саме обладнання транспортних засобів додатковими місцями для сидіння, тобто понад визначену кіль кількість, передбаченою технічною характеристикою транспортних засобів. Ще одна постанова була складена на особу відповідальну за технічний стан автомобілів, тобто механіка. Від так водії маршрутки отримали по 680 гривень штрафу, а механік 850 гривень штрафу. В разі повторного правопорушення протягом року на водіїв чекає позбавлення права керування транспортним засобом на строк від трьох до шести місяців, або адміністративний арешт на строк від п’яти до десяти діб»,- коментує Роксолана Середюк, тимчасово виконуюча обов’язки інспектора відділу пресслужби Управління патрульної поліції області.
Ми поцікавились чи знають про перевірки і їх результати у Хмельницькій міській раді, яка замовляє послуги з перевезення громадян та проводить відповідні конкурси серед перевізників.
За словами заступника міського голови Андрія Бондаренка про перевірки дізнались від журналістів, а ось проблема з технічним станом громадського транспорту не нова.
«Через те, що тариф формується не ринком, а відповідними рішення ми маємо те, що перевізники, аби не працювати в збиток якось викручуються. Це вони роблять за рахунок того, що не оновлюють парк транспортних засобів, або не роблять капітальних ремонтів. І поки в тарифі не буде інвестиційної складової вони не матимуть такої можливості. Це лягає тільки на міську раду і ми намагаємось оновлювати транспортні засоби і збільшувати кількість комунального транспорту»,- коментує Андрій Євгенович.
І пояснює, що маршрути міста розподіляють на конкурсі перевізників. Останній проводили у 2016 році. З перевізниками, які виграли конкурс уклали договори на п’ять років. Конкурсні вимоги високі, тому не всі перевізники могли податись на рентабельні маршрути. На ті маршрути, які залишились не закритими оголошували додатковий конкурс. У підсумку, на дві третини маршрутів взагалі ніхто не подавав заявок. На іншу частину допустили тимчасових перевізників, оскільки транспортні засоби не відповідали вимогам. З ними укладали договори на один рік. Беручи до уваги перевірки правоохоронців і досвід то, коли дія договорів закінчиться перевізників з неналежними технічними умовами не допускатимуть на конкурс.
«Але життя диктує свої умови. Якщо наприклад жодний перевізник не подасться на маршрут? Єдиний вихід просити перевізника, якого ми не допустили на конкурс, щоб він поїздив три місяці на тому маршруті. Десь так по факту воно буде відбуватись»,- прогнозує Андрій Бондаренко.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: