Гаряча тема:
- Війна
Хмельницький Online: близькі проблеми Дальніх Гречан
"В Дальніх Гречанах побутових проблем вистачає. І таких, що стосуються не лише місцевих мешканців - теж . Чи ж не пора місцевій владі та престижним залізничним установам, об’єднавши зусилля, позбутися їх?" - Іван Бубен
Коли за костьолом дорога відгалузилася ліворуч, у симпатичної водійки таксі помітно спохмурніло обличчя. Чому? Вертляву автівку почало підкидати на вибоїнах, наче дітлахів на батуті. Ледве минули кладовище, а попереду їх не меншало, особливо неподалік станції Гречани Південно-Західної залізниці.
— Майже щоденно всеукраїнські ЗМІ навперебій інформують, що за дороги, нарешті, влада взялася всерйоз, — не витримала водій. — Можливо, там, де іноземці добиратимуться на спортивний форум Євро-2012. Та тільки не в цих Гречанах, що іменуються Дальніми. Тут, як бачите, сам чорт ноги поламає. А вулиця Волочиська за Гречанською залізничною вузловою лікарнею переходить у трасу, що з’єднує обласний центр із Наркевичами, Підволочиськом, Білогір’ям... Можна уявити, які збитки приносить власникам транспортних засобів лише ця ділянка дороги, якщо нею щоденно курсують сотні автомобілів.
— Певно, Волочиську ось-ось мають відремонтувати. Просто ще не дійшла черга, — стараюся заспокоїти знервовану жінку.
— Якщо так, як минулого року, то краще не треба. Через місяць-другий все одно буде те ж саме. Навіщо даремно кошти витрачати, якщо ремонтники халтурять?..
Її зневіру можна зрозуміти, за кермом вона надивилася всякого, а висновок напросився один: краще раз провести ремонтні роботи, як вимагає технологічний процес, ніж щороку повертатися до них, вислуховуючи справедливі нарікання обурених водіїв та мешканців мікрорайону. Хочеться вірити, що ремонтники постараються відновити втрачену довіру і виконуватимуть роботи якісно та добросовісно.
Якщо мешканці вул. Волочиської можуть надіятися, що її згодом облаштують, то їх сусіди з вулиці Вокзальної такої певності не мають. 150-метрова вуличка, яку ще називають “алейкою”, з’єднує залізничну станцію Гречани із вузловою залізничною поліклінікою і цілком заслужено теж вважається залізничною тим більше, що віднедавна носить ім’я колишнього очільника Української залізниці Бориса Олійника, який чимало зробив для її розвитку та модернізації. Здавалося, хто-хто, а ця невелика вулиця має стати найкращою в цьому мікрорайоні обласного центру, оскільки неподалік функціонує Гречанське локомотивне депо, що вважається одним із кращих в Україні. Але вона теж у жахливому стані і потребує негайного ремонту, на який ніяк не зважиться ні локомотивне депо, ні залізнична станція. Автор цих рядків ще навесні розмовляв із очільником локомотивного депо Анатолієм Шиндером з приводу ремонту “алейки”, але безрезультатно. Анатолій Миколайович не проти внести свою лепту у благоустрій рідних Гречан, але побоюється стягнень вищих інстанцій за нецільове використання державних коштів. Хочеться сподіватися, що на усі ці проблеми зверне увагу й комітет самоврядування мікрорайону, який запрацював у Гречанах віднедавна. Адже, здається, там зібралися небайдужі люди.
А тим часом у Дальніх Гречанах, що розкинулися за кілька сотень метрів від осередку місцевої влади — спортивно-культурного центру “Плоскирів”, за навісним мостом через залізничні магістралі немає жодного дитячого майданчика, жодної лавочки, де б могли відпочити пенсіонери чи молоденькі матусі зі своїми дітьми. Більше того, залізнична “алейка”, певно, втратила свій статус пішохідної і стала небезпечною для дітей та дорослих, які запросто можуть потрапити під колеса гасаючих автівок.
А скільки незручностей доводиться терпіти пасажирам приміських потягів, йдучи навісним мостом через залізничні колії! Особливо тим, які користуються “кравчучками”. Їх потрібно нести в руках, піднімаючись чи опускаючись сходами моста, оскільки вони не облаштовані елементарними пристроями для багажа. Що-що, а це вже компетенція залізничників, які мають дбати про пасажирів своїх потягів. Ще й недавно вздовж “алейки” працювало три водоколонки. Нині лише одна діюча аж біля поліклініки. А ту, що біля залізничного моста, спеціально не ремонтують, бо ж майстри залізничного господарства скаржаться, що вона часто виходить із ладу.
Іван Бубен. proskuriv.info
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: