ye-logo.v1.2

З карти Хмельницької області зникли 23 школи

Суспільство 3152
Фото: підсилення старих фундаментів

А кількість учнів зменшилася на 5 тисяч. Школи закривають, бо у них нікому навчатися

З оптимізацією шкільних навчальних закладів, насамперед, довелося познайомитися сільським мешканцям. “На жаль, у деяких селах майже не залишилося дітей. Є школи І ступеня, де навчається менше десяти дітей, - пояснює заступник начальника обласного управління освіти та науки Галина Рига. - Скажіть, яка там може бути якість? Тому ми створюємо базові школи, куди йдуть навчатися і діти з цих маленьких сіл. Держава забезпечує підвезення таких учнів до навчальних закладів. У базовій школі дитина навчається у повноцінному класі, у школі – хороша матеріально-технічна база, працюють гуртки і секції. Тобто, дитина отримує нормальну освіту . Сьогодні учні доїжджають з 757 населених пунктів до 355 шкіл”. Цього року під процес оптимізації потрапили 23 школи, і сьогодні в області функціонують 903 загальноосвітні навчальні заклади. Однак, є серед них ще так звані малокомплектні: 33 школи І ступеня, де навчається до десяти учнів, та 118 шкіл І-ІІ ступенів, які мають не більше сорока учнів. За словами Галини Владиславівни, підвезенням до школи охоплені усі діти, 91 відсоток підвозять шкільними автобусами, решту – рейсовим транспортом. Парк шкільних автобусів області складає 279 одиниць, у 2011 році він він поповнився на 21 автобус. Але ще потрібно 59.

Цього року за парти сядуть 132 300 школярів, що на п'ять тисяч менше, ніж було торік. Однак, першачків стало на 143 більше, цього року їх 12 400.

Більше уваги – предметам природнично-математичного профілю

“Вже прийняті державні стандарти освіти для початкової школи, для основної (5-9 класи) – розробляються, - розповідає начальник відділу загальної середньої, дошкільної освіти обласного управління освіти та науки Валентина Блажієвська. - Вони будуть введені у дію з 1 вересня 2012 року, а зараз ми готуємося до їх виконання. З другого класу діти почнуть вивчати елементи інформатики. Крім того, до 2015 року комп'ютер мають опанувати усі педагогічні працівники. Тому учителі теж сядуть за парти”. Також у новому навчальному більше уваги приділятимуть дисциплінам природничо-математичного циклу. Для Хмельниччини це досить актуально. Адже, крім біології та інформатики, наші учні не займають призових місць на всеукраїнських олімпіадах з предметів цього циклу.

За результатами ЗНО Хмельниччина - на дев'ятому місці в Україні

Порівняно з минулим роком, ми піднялися на одну сходинку. Як розповідає проректор Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Наталя Жолобок, найкраще наші абітурієнти знають іспанську мову (четверте загальнодержавне місце), українську мову та літературу (шосте), історію України (сьоме) та географію (восьме місце). Двадцять абітурієнтів з Хмельниччини отримали 200 балів з одного предмета: дев'ять - з української мови та літератури, чотири – з історії України, три – з біології, два - математики, по одному – з географії та англійської мови.

До речі, цей навчальний рік буде трохи коротшим. Це пов'язано з проведенням в Україні “Євро-2012”. Увесь навчальний процес у школах завершиться 25 травня. Державна підсумкова атестація для випускників дев'ятих класів триватиме з 18 до 30 травня, для одинадцятикласників – з 4 до 11 травня. Зовнішнє незалежне оцінювання відбуватиметься з 14 травня до 7 червня.

Коментарі:

droma1 08.09.2011 08:45

Цитата: "Крім того, до 2015 року комп'ютер мають опанувати усі педагогічні працівники. Тому учителі теж сядуть за парти”. Також у новому навчальному більше уваги приділятимуть дисциплінам природничо-математичного циклу. Для Хмельниччини це досить актуально. Адже, крім біології та інформатики, наші учні не займають призових місць на всеукраїнських олімпіадах з предметів цього циклу." Интересная мысль, во всех отношениях.  Дело в том, что средний возраст учителей в школах - за 50. Многие уже на пенсии и продолжают работать в школе. Интересно, будет ли человек в предпенсионном и пенсионном возрасте осваивать компьютер? А зачем это ему? А ВУЗы каждый год выпускают огромное количество молодых специалистов, которые не могут устроится на работу в школу. Второе. Дисциплины природно-математического цикла у нас в стране давно утратили свою престижность. Родители и дети согласились с тем, что не выгодно быть инженером, слесарем, токарем, архитектором и т.д. (именно те специальности, где необходимы знания математики, физики, химии). В технических ВУЗах давно недобор. Все хотят быть адвокатами, юристами, экономистами, банкирами и т.д, работать не здесь, а где-нибудь "за бугром".  Так зачем говорить о нереальных вещах?

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую