ye-logo.v1.2

Як обрати картонні упаковки: розмір та тип? На правах реклами

Суспільство 171
Сучасний асортимент пропонує на вибір безліч картонних упаковок, які мають певну класифікацію
Сучасний асортимент пропонує на вибір безліч картонних упаковок, які мають певну класифікацію. Фото: ubi-pack.com

Одним з найпоширеніших видів упаковок називають картонні коробки, пакети, які вважаються універсальними варіантами для різних сфер бізнесу.

Однак велика різноманітність дещо ускладнює процес вибору: важливо розібратися з конкретним типом та відповідними розмірами.

Правильно підібрана картонна упаковка під замовлення – це гарантія надійного захисту товару від різних пошкоджень, зручність у процесі подальшої експлуатації та транспортування. Тому важливо враховувати особливості продукції, її майбутні умови використання за призначенням.

Вибір картонних упаковок за розміром

Одним з найпопулярніших варіантів упаковки називають картонні коробки, які можуть бути різних форм та розмірів.
Затребуваними у різних сферах називають наступні види:

  • Стандартні невеликі гофроящики чотириклапанного типу розміром 100х100х100 (0,25 кг). Наприклад, дрібні коробки застосовують для пакування косметичних засобів, різноманітних аксесуарів.
  • Стандартні великі гофроящики чотириклапанного типу розміром 700х500х450 (40 кг). Представлені коробки часто застосовують для пакування побутової техніки, меблів.

При замовленні картонних упаковок розрахунок всіх параметрів слід проводити з урахуванням оптимальної товщини стінок, відштовхуючись від потенційної деформації, яка вважається допустимою при зберіганні на складах/при перевезенні. Щоб не помилитися з розміром під час оформлення замовлення, слід врахувати габарити товару та його кількість: скільки позицій буде в одній картонній упаковці? При цьому важливо залишити достатню кількість вільного місця всередині для безпечного транспортування та завантаження/розвантаження товару.

Класифікація картонних упаковок

Сучасний асортимент пропонує на вибір безліч картонних упаковок, які мають певну класифікацію. Щоб систематизувати всю продукцію, необхідно скористатися двома головними параметрами, критеріями:

  1. Призначення упаковки. Виходячи з призначення, розрізняють такі поширені види: споживча (ці упаковки часто називають товарними/рекламними, вони використовуються для товарів на полицях магазинів), кондитерські (для упаковки різноманітних кондитерських виробів), подарункові (цей вид пропонує можливість індивідуалізації).
  2. Конструкція упаковки. Представлена класифікація вважається однією з найрізноманітніших, адже на вибір запропоновано безліч актуальних варіантів: коробки з конструкцією «кришка-дно», самозбірні з замками, зі складними стінками, з віконцем, з точками склеювання та багато іншого.

Крім того, упаковка може відрізнятися різноманітною палітрою кольорів, дизайном та обраною стилістикою. При цьому не варто ігнорувати ще одну важливу особливість упаковки – захист від вологи, ударів та випадкових падінь. Тому слід звернути увагу на моделі з додатковими посиленими стінками – використовується певна кількість шарів картону для щільності.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую