Антимонопольний комітет України зобов’язав 10 найбільших торговельних мереж знизити роздрібні ціни на молочні продукти та м’ясо птиці адекватно зменшенню оптових цін виробниками, з якими укладені договори на постачання такої продукції. Серед них є й ЗАТ «Фуршет», «ПАККО-холдинг» та торгово – промислова корпорація «Fozzy Group». Торговельні мережі мають знизити роздрібні ціни зокрема на молоко, сметану, вершкове масло, твердий сир та м'ясо птиці.
Днями раніше Комітет зобов’язав ДП «Мілкіленд-Україна», ВАТ «Молочний Альянс», ТОВ «Юнімілк», ТОВ «Данон», ВАТ «Вімм-Білль-Данн Україна», Корпорації «Клуб Сиру», ЗАТ «Галичина», ВАТ «Шосткинський міськмолкомбінат», ТОВ «ВО «Моліс» і ЗАТ «Лакталіс-Миколаїв» забезпечити в листопаді цього року поетапне зниження оптово-відпускних цін на молоко, сметану, вершкове масло та твердий сир.
«Ми розраховуємо, що споживачі вже найближчим часом зможуть відчути зниження цін на соціально важливі продукти харчування, – запевняє голова Хмельницького відділення Антимонопольного комітету Віталій Олуйко. - Крім винесених Антимонопольним комітетом України рекомендацій, наше Відділення рекомендувало ЗАТ фірма «Бакалія», яке є одним із крупних суб’єктів господарювання, що здійснює діяльність у мережі роздрібної торгівлі продуктами харчування в Хмельницькій області, забезпечити відповідне зниження цін на м’ясо птиці та молочні продукти. У відповідь товариство повідомило, що постійно контролює націнку на продукти харчування та рівень цін і планує надалі укладати прямі контракти з виробниками молочних продуктів та м'яса птиці з метою уникнення необґрунтованого росту цін за рахунок ланки посередників”.