FacebookInstagramRSSTwitterViberTelegramYouTubeTelegramViberWhatsApp ФотоВідеоКількість переглядів
30 Квітня, 2024

Та сама ... що й століття тому.

Реклама 1911 та 2011 – в чому різниця?

Нині у Хмельницькому жваво обговорюється моральність рекламних біг-бордів, що виставила у місті одна із радіостанцій.

 Аби привернути увагу вигадали, як вони думають, оригінальний хід – написати на рекламі назву однієї з частин людського тіла. Але, як свідчать газети минулого – такий хід далеко не новий, й тим більш, не оригінальний. У 1911 році в одного із торговців дуже погано йшов продаж дров. Конкурентів вистачало, на рекламу ніхто не звертав уваги. Отож й вирішив той торговець подати у газету рекламку, де великими літерами було написано… далеко не дрова.  Отож, знову підтверджується істина: нове – це просто приз