FacebookInstagramRSSTwitterViberTelegramYouTubeTelegramViberWhatsApp ФотоВідеоКількість переглядів
30 Квітня, 2024

Сергій Костецький: «Під час ефіру трапляються курйози»

Наприкінці вересня стартував третій сезон проекту «Танцюю для тебе. Битва хореографів», де танцювальні пари змагаються за здійснення дитячих мрій. Не секрет, що наш земляк – хореограф Сергій Костецький, який теж раніше танцював задля втілення дитячої мрії, працює з кількома парами над сценічними постановками. Своїми  враженнями від проекту він поділився з кореспондентами «Є Теленавігатора».

- Сергію, скажи, чи завжди ти погоджуєшся з думками та оцінками журі?

- Якщо бути відвертим, то ні. На мою думку, журі більш об’єктивно ставиться власне до самого шоу, аніж до танцю. Був випадок, коли ми майже підготували танець, сюжет якого вигадав Валерій Харчишин, а журі його «забракувало». Мовляв, шоу діти дивляться. А сюжет такий: п’яний чоловік повертається додому, де розігрується сімейна сцена.

Звичайно, я погоджуюся з журі лише в тому випадку, коли справді бачу і знаю напевне, що пара схибила, виконуючи танець: часто не встигають за музикою і збиваються, але швидко опановують себе і продовжують танцювати. Можливо, не кожен глядач це помітить. Але, якщо добре придивитися, то це можна помітити з міміки танцюристів: обличчя стає здивованим та розгубленим.

-  Чи всім і всі постановки даються однаково легко?

- Найлегшим для всіх був модерн. А взагалі, все залежить від того, яку інформацію ти хочеш донести глядачеві у танці і як ти це намагаєшся зробити. Для своїх пар я підбираю матеріал, який вони можуть опанувати, і рівномірні навантаження.

- Сюжети для танців підбираєш сам чи разом з підопічними?

- Кожний задум ми обговорюємо разом. Якщо комусь не до вподоби якийсь момент у танці, то це обговорюється. Наприклад, Наталя Добринська дуже часто протестує проти деяких рухів, і разом ми знаходимо їм альтернативу. До речі, спочатку ми підбираємо до танців музику – це трапляється в неділю. Ідеї самого танцю «дозрівають» десь у вівторок, у середу готуємо постановку, а в четвер вивчаємо її. Траплялося й таке, що не підходила музика, і ми змушені були до вівторка підбирати щось інше.

- А ти за яку пару вболіваєш? Є в тебе фаворити?

- Мені подобаються всі учасники, навіть не можу виділити когось конкретно. Дуже переживаю, коли вони виходять на паркет, адже знаю усі слабкі місця кожного і те, де вони можуть схибити.

- Чи є у проекті закулісні інтриги? Як пари сприймають свою поразку?

- Попри все, учасники шоу намагаються бути дружними, підтримують одне одного. Тим паче, за правилами проекту хтось постійно має його покинути.

- Не так давно у телесюжеті показували, що Валерій Харчишин після поразки поламав двері гримерки...

- Взагалі-то, це ніяк не пов’язане з тим, що він покинув проект. Валера дуже поспішав на концерт: його творча група поїхала, а він мав їх наздоганяти. На той момент поряд не було нікого, хто б відкрив йому замкнені на ключ двері, тому він їх і виламав. Іншого виходу у нього не було. Звичайно, Валера зателефонував до генерального директора та вибачився за свій вчинок. А телевізійники перекрутили все на свій лад...

- Що відбувається під час рекламної паузи? Чи траплялися курйозні випадки в ефірі, про які глядач не здогадувався?

- Під час перерви пари, що ще не виступили, повторюють рухи танцю. А техперсонал готує реквізити. Звісно, під час ефіру траплялося й таке, що за одну хвилину, доки йде ролик про наступну пару, що вийде на паркет, не завжди встигали міняти реквізити. Було й таке, що на ходу міняли сюжет. Зокрема, у танці, коли Анастасія Приходько була зіркою, в яку закохався простий освітлювач, її шаль наприкінці мала підлетіти догори  за допомогою прив’язаної жилки. Але в останній момент жилка добряче заплуталася, і мені довелося її розривати. А шаль залишилася на дивані...