Учора, 21 лютого, в обласному художньому музеї презентували виставку «Банери. Критичний дизайн». Автор – херсонський художник, дизайнер Семен Храмцов створив арт-проект, який демонструє проблеми графічного середовища. В проекті проаналізовано реакції професійних дизайнерів на сучасний дизайн.
«Людину оточує багато реклами, яка оформлена без смаку і, зазвичай, її важко зрозуміти. Мені, як дизайнеру, це не подобалось, тому я «увімкнув» в собі художника і вирішив щось з цією ситуацією робити. Мені стало цікаво, яким буде результат, коли найпопулярніші рекламні штампи об’єднати. Можливо мистецтво народиться? Я розробив анкету і розіслав її колегам. В анкеті просив написати, що найбільше дратує у дизайні. Найбільші «гріхи» - це логотипи, кольори, слогани», - розповідає Семен Храмцов.
Зібравши цю інформацію, автор почав роботу над самими банерами. Шукав матеріали – ілюстрації в інтернеті, й «склеював» їх докупи. Семен каже, хотів зробити «максимальний візуальний треш», але всеодно зображення структуровані, і самі банери симетричні.
На плакатах зібрані найпоширеніші дизайнерські штампи
«Я хотів зробити «трешовий» дизайн, а в результаті дійшов до висновку, що це природна штука. Хотів із дизайнерської ніші витягнути цю тему і показати естетам, щоб побачити їх реакцію. Вперше демонстрував ці банери на виставці в Херсоні. Аудиторії сподобалось. Моїх колег вони веселять. Був випадок, коли чоловік після виставки хотів писати скаргу в управління культури. А після київської виставки, на одному з релігійних форумів я прочитав, що в моїх роботах сатанинські мотиви», - додає дизайнер.
Виставку експонують в обласному художньому музеї
Виставку можна переглянути в Хмельницькому обласному художньому музеї до 24 березня.
Із Семеном Храмцовим гості виставки спілкувались онлайн