Якість послуг й обслуговування є вирішальними для користувача, ВОЛЯ активно інвестує в поліпшення сервісу і розвиток інновацій.
Рік тому в Хмельницькому компанія відкрила власний флагманський call-центр світового рівня, обсяг інвестицій в який склав понад мільйон доларів. Це дозволило покращити стандарти сервісу і максимально пришвидшити вирішення питань. На сьогодні call-центр функціонує цілодобово й у ньому працює близько 200 хмельничан. Для розвезення людей у вечірні та нічні години задіяні міські служби таксі.
«За перший місяць роботи – вересень 2016 року ми прийняли 9 тисяч дзвінків, у вересні 2017 ми обслуговуємо вже 120 тисяч звернень. Разом за рік роботи call-центру наші оператори обробили 1 мільйон дзвінків (точніше 923 тисяч), - розповідають у компанії ВОЛЯ. - При цьому ми спостерігаємо стабільну динаміку підвищення якості обслуговування абонентів. Зокрема, оцінка абонентів якості обслуговування протягом всього року є високою і наближена до 9 (при 10 максимально)».
За перший місяць роботи – вересень 2016 року ми прийняли 9 тисяч дзвінків, у вересні 2017 ми обслуговуємо вже 120 тисяч звернень, кажуть у ВОЛІ
За цей рік компанія ВОЛЯ змінила платформу програмного забезпечення для обслуговування абонентів, також в call-центрі була впроваджена система наставництва. «Кілька людей продовжили свій розвиток в компанії на інших позиціях в Києві, - повідомляють у ВОЛЯ. - Також позиції супервізорів і тренерського складу були заміщені внутрішнім штатом call-центру».
Крім того, нещодавно ВОЛЯ запустила в місті громадський Wi-Fi. Вільним доступом до всесвітньої мережі Інтернет жителі та гості Хмельницького зможуть скористатися на вулиці Проскурівській. Працює він цілодобово.
Довідково:
Практично 50% абонентів компанії ВОЛЯ в Хмельницькому - користувачі двох послуг. Найбільшим попитом користуються бандли з інтерактивним (Smart) телебаченням та інтернетом, швидкістю до 100 Мбіт/с.
Зараз абонентам компанії доступно 153 канали, 30 з яких транслюються в форматі HD. Пакети послуг ВОЛЯ постійно поповнюються каналами.