Нагадаємо, що у грудні минулого року для Хмельницької області розробили новий фірмовий стиль. А тепер Агенція розвитку Хмельницького оголосила конкурс із визначення розробника бренду і брендбуку для обласного центру. І оскільки цей конкурс відкритий, свої ідеї можуть запропонувати всі громадяни України, незалежно від місця проживання чи сфери занять, або агенції чи компанії, що спеціалізуються на брендингу, маркетингу, дизайні, чи рекламно-інформаційних послугах. До речі, участь у конкурсі – безкоштовна.
«Бренд має відображати конкурентні переваги Хмельницького відповідно до Стратегії розвитку міста Хмельницького до 2025 року. А концепція бренду має бути націлена на формування позитивного іміджу міста в Україні та світі; позиціонування унікальних конкурентних переваг міста на регіональному, національному та міжнародному рівнях», – кажуть організатори.
Іншими словами, завдання брендингу – показати унікальність Хмельницького, і чому решті українців варто його відвідати.
Для того, щоб взяти участь у конкурсі, потрібно заповнити заявку (вказати прізвище, ім’я, по батькові, поштову адресу, контактний телефон і електронну адресу), подати письмове обґрунтування щодо змісту концептуальної ідеї бренду, графічне зображення логотипу і унікальне гасло, які відображатимуть образ міста.
Детальніше з вимогами і технічними параметрами конкурсних робіт можна ознайомитися в положеннях конкурсу. А з детальними умовами проведення – на його офіційному сайті.
У місті оголосили конкурс на кращий бренд Хмельницького. Фото: facebook.com
Прийом конкурсних робіт триватиме до 17:00 години 5 лютого 2018 року. З 6 до 9 лютого оргкомітет відбере до п’яти кращих конкурсних робіт і оприлюднить їх для інтернет-опитування мешканців Хмельницького (вони отримають по п’ять тисяч гривень премії від організаторів конкурсу). А триватиме це опитування з 10 до 19 лютого.
«Бренд має бути впізнаваним, зрозумілим для інвестора, подавати йому сигнал: місто комфортне та інвестиційно привабливе. Також бренд має бути близьким, зрозумілим, рідним самим хмельничанам», – зазначила Леся Герасимчук, директорка Агенції розвитку міста.
Тож пропонуйте свої ідеї, можливо саме ваша стане «обличчям» Хмельницького.