clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwayt

Відтепер хмельничани можуть використовувати новий туристичий бренд області

Завдання брендингу – показати унікальність Хмельницької області , і чому решті українців варто її відвідати

Завдання брендингу – показати унікальність Хмельницької області , і чому решті українців варто її відвідати. Фото: автора

Для Хмельницької області розробили новий фірмовий стиль.

У жовтні Хмельниччина отримала власний бренд. Тоді із чотирьох запропонованих варіантів, подоляни обрали той, який їм сподобався найбільше – «Вишиванку», символ перехрестя стихій та історій.

Однак автори проекту з Бюро маркетингових технологій не зупинилися лише на фірмовому знаці і слогані. Ніна Алі, директор зі стратегічного планування, розповіла, що наступним етапом буде розробка рекламної кампанії Хмельницької області.

«Українці бачать Хмельницьку область як не найбагатшу, але таку де знаходяться природні ресурси. А якщо говорити окремо про Хмельницький, то це ринок і перехрестя торгових шляхів.

Живучи тут ви не відчуваєте і не бачите повною мірою унікальність цього місця. Ми їздили Хмельниччиною, і якщо дивитися зі сторони, то нехай багато мість і знайодяться в занепаді, тим не менше, Хмельниччина насправді заповідний край. Навіть Карпати зараз, на фоні вирубки лісів, є досить сумною місциною... Тут, на щастя, такого ще немає. І хотілося б показати Україні, яке це справді цікаве і унікальне місце. Адже область має всі ресурси для того, щоб розвивати туристичну сферу», – зазначила Ніна Алі.

 

Розробники рекомендували більш сучасний варіант (ХМ), але за результатами народного глосування
переміг традиційний, напряму пов`язаний з місцевістю.

Автором усіх варіантів логотипу є арт-директор Владислав Зайченко. Оскільки брендом області відтепер є «Вишиванка», а слоганом – «Перехрестя стихій та історій», він розповів про символіку логотипу, його варіанти, і можливість подальшого використання.

«Цей візирунок є втіленням класичного візерунку вишиванки, яка була характерна для Поділля… Відповідно кожен елемент тут має сенс. Кольори також вибрані не просто так. Голубий символізує стихію води, стихію чистого повітря; зелений – стихію лісів, енергію природи; помаранчевий – це колір тепла, сонця і гостинності; фіолетовий містить у собі заряд певної магії, адже Хмельницька область для багатьох все ще залишається ″темною конячкою″…» – розповів Владислав Зайченко.

Він також показав, де цей логотип можна використовувати і як видозмінювати.

Підписатися на канал "Є" в Youtube

На сайті ОДА вже найближчим часом планують розмістити бренд-бук для вільного доступу. У ньому будуть детально описані правила і рекомендації для його використання. Тож всі охочі підприємці, власники готелів і виробники сувенірної продукції зможуть безкоштовно використовувати цей бренд на своїй продукції.

Приклади брендування.
 

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 19.09.2017
купівля
продаж
Міжбанк
$
26.14
26.17
31.26
31.29
0.45
0.45

Гарячі лінії

> <

Архів новин

<<Вересень 2017>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30