На жаль, досить часто, завітавши у ресторан, бар, кафе, їдальню, піцерію, бістро чи кав'ярню, ми стикаємося iз проблемами, коли за нашi грошi пропонують зовсiм не те, на що ми розраховували. Хоча закон і стоїть на сторожi наших із вами iнтересiв, але нам не завжди вдається їх захистити. Поради споживачам при відвідуванні закладу громадського харчування дає головний спеціаліст Хмельницької інспекції з питань захисту прав споживачів Тетяна Левкун.
- Тетяно Олександрівно, чи існують якісь загальні правила, які б стосувалися всіх закладів громадського харчування?
- Відносини між відвідувачами та підприємствами громадського харчування регулюються «Правилами роботи закладів ресторанного господарства» та «Порядком провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування населення». Згідно з цими правилами на фасаді приміщення має бути...
Уривок з статті. Повну версію читайте у журналі "Проскурівський телеграф" №44 від 31.10.2013.