Безкоштовний інтернет-лічильник «Яндекс.Метрика» проаналізував соціальні мережі, з яких українські користувачі найчастіше переходять на інші сайти.
За даними дослідження ресурсу, українські інтернет-користувачі напряму заходять на сайти лише в одному випадку з трьох. Решта — з пошукових систем, інших сайтів, реклами та листів. Відвідування ж сайтів з посилань у соціальних мережах складає 4%.
Основну частину трафіку з соцмереж дають лише чотири сайти: «Вконтакте», «Одноклассники», «Facebook» та «Мой мир». Менш популярні - «Twitter», «LiveJournal» та «Google+».
Найбільш трафікогенеруючим у Хмельницькій області є соціальна мережа «Вконтакте». У 67% випадках хмельничани саме з цієї соціальної мережі переходять на інші сайти. Друге місце посідають «Одноклассники» - його 23% у нашій області є найліпшим показником в Україні.
Лише 4% у своєму активі має «Facebook», «Мой мир» - 3%. Ще 3% припадає на інші соціальні мережі.