Славутська міська рада не стала замовляти розробку бренду у геральдистів, а оголосила конкурс серед місцевих жителів. У міській раді кажуть, таким чином намагалися залучити жителів до активної співпраці, об'єднати навколо цікавої ідеї та розвитком міста загалом.
Мова про розробку бренду для Славути зайшла ще минулого року, в рамках розробки стратегії розвитку міста до 2028 року. Рішення про проведення конкурсу прийняли у липні цього року і ось вже 20 листопада обрали переможця. Найбільше голосів набрав бренд Вікторії Максимчук. За її словами, цей бренд поєднав у собі найсильніші асоціації мешканців і його гостей зі Славутою і може представляти місто не лише в Україні, а й в усьому світі.
"Працюючи над створенням бренда, мені хотілося додати в життя славутчан яскравих відтінків та кольорів, вселити надію на таке ж майбутнє і щоб бренд спонукав тримати марку зберігаючи і примножуючи те, що ми маємо. За основу брала першу літеру назви міста. Поєднала дві українські літери «С» блакитного та зеленого кольорів у вигляді рук. У результаті поєднання, утворилася й латинська буква «S», що вважаю, є позитивним, оскільки бренд Славути спрямований на просування іміджу міста не лише в Україні, а й за кордоном", - зазначила під час презентації Вікторія Максимчук.
Бренд, який набрав найбільшу кількість голосів тих, хто взяв участь у голосуванні
Наступним кроком має стати затвердження бренду міста депутатами Славутської міської ради під час чергової сесії. Планується, що це буде вже наступної п'ятниці, 29 листопада.
До речі, у лютому 2018 року бренд міста обрали і в Хмельницькому.