Гаряча тема:
- Війна
У Хмельницькому обрали бренд міста
На конкурс представили 23 роботи.
В обласному центрі завершився конкурс з визначення розробника бренду та брендбуку Хмельницького. Як повідомляють у міськраді, переможцем за рішенням оргкомітету та інтернет-опитуванням мешканців міста Хмельницького стала робота хмельничан Іванова Павла та Лисюка Олексія. З ними укладуть договір.
«З-поміж 23 конкурсних робіт на першому етапі конкурсу члени оргкомітету шляхом голосування за визначеними критеріями оцінювання обрали три конкурсні роботи, які і було виставлено на інтернет-голосування. Опитування проходило з 10 по 19 лютого 2018 року тут. Авторизація респондентів відбувалась за facebook або gmail аккаунтами», - йдеться у повідомленні.
Найбільше голосів – 1345 отримала робота двох хмельничан Іванова Павла та Лисюка Олексія, на другому місці з результатом 1195 – робота вінницького дизайнера «Серце поділля» Каплюка Максима та 880 голосів за роботу «Зростаючи разом» Приймича Павла зі Львова. Усі троє фіналістів отримають премії по 5000 грн.
З роботою-переможцем можна ознайомитись тут.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: