FacebookInstagramRSSTwitterViberTelegramYouTubeTelegramViberWhatsApp ФотоВідеоКількість переглядів
30 Червня, 2024

Хмельничани скаржаться, що маршруток стало менше: як коментує міська влада

Вартість проїзду в громадському транспорті незабаром зросте. Фото: ілюстративне з архіву

Ситуація залишається складною через проблеми з пальним.

Хмельничани стали ближчими один до одного у прямому розумінні цього слова. Зокрема, йдеться про тих, хто користується громадським транспортом. Набиті вщент маршрутки, скандали через «посуньтеся, в кінці салону купа місця» і крики до водія «скільки можна вас чекати?» останнім часом стали звичним явищем у пікові години.

Дійсно, у Хмельницькому помітно поменшало маршруток. Містяни скаржаться, що дочекатися транспорту стало важче, а втиснутися в салон у години максимального пасажиропотоку – ще те випробування. Засовуються ж в маршрутки «до останнього», поки фізично автомобіль може вмістити людей. Попри дискомфорт від таких поїздок, інших варіантів у хмельничан не залишається, адже наступна маршрутка може приїхати нескоро.

Основною причиною зменшення кількості громадського транспорту залишається проблема з наявністю палива. Як повідомляють в міському управлінні транспорту та зв’язку, справді, інколи водії з’їжджають з маршруту, щоб заправитись. Але, за словами начальника управління Сергія Шепурева, в години пік вони мають бути на маршрутах.

Тим часом водії пояснюють, як тільки по обіді чують про наявність солярки – з’їжджають з маршруту. Інколи й навіть посеред робочого дня. За пальним стоять у загальних чергах, часто витрачаючи на це по кілька годин.

«Тут вже не стоїть питання скільки ти заробив, а стоїть завдання – заправити машину на наступний день. Бо по-іншому взагалі маршрутки не будуть їздити, - розповідає один з водіїв. - Так приїхав на заправку о 18-ій з чимось, заправився о 22:40. Через пів години добрався додому, помився, ліг спати. О 5-ій ранку підйом і на роботу».

Як зізнаються водії, на базах деяких підприємств є свої заправки з паливом. Проте власники пропонують його за вищими цінами, ніж на загальних автозаправних станціях. Тож маршрутники, аби зекономити гроші, обирають другий варіант.

У Хмельницькому переглянуть вартість проїзду в громадському транспорті.

За ситуацією, яка склалася в місті, спостерігають в міській раді. Однак наголошують: це не їхні повноваження, а ще нагадують: ситуація критична абсолютно по всій Україні.

«Міська влада не відповідає за наявність палива і його ціну. Це питання ми ставимо Уряду, бо нас теж не влаштовує, коли стаються критичні ситуації з пальним. Стосовно прогнозів – це теж до Уряду - розповів сайту «Є» заступник міського голови Микола Ваврищук. - Якийсь час в роботу включилася одна з автозаправних мереж. Вони пішли нам назустріч і транспорт критичної інфраструктури, в тому числі й маршрутки, заправляли без черг. Але маршрутників це не влаштовувало, бо на тій мережі паливо було дорожче».

Як зауважив Микола Ваврищук, у Хмельницькому ситуація ще відностно нормальна. Водночас у деяких обласних і районних центрах перевізники взагалі зупинилися і їздить тільки комунальний транспорт. Натомість в областях ближче до фронту доступного палива немає. Там інфраструктура практично повністю зупинилась.

Додамо, незабаром вартість проїзду в маршрутках та автобусах Хмельницького зросте. Нині управління економіки міської ради продовжує вивчати розрахунки, які надали перевізники. Залежно від маршруту, перевізники просять підвищити проїзд до 15-17 гривень. Натомість у міській раді обіцяють не піднімати тариф до такої межі. На наступному тижні вони планують перевірити розрахунки і прийняти рішення. Коли саме вартість проїзду буде підвищено і на скільки, поки невідомо.