На Хмельниччині тривають планові та аварійні відключення електричної енергії споживачам через дефіцит електроенергії, який виник в країні після масованих ворожих атак.
Утім, зважаючи на застосування графіків відключень, кількість споживачів, які прагнуть зателефонувати до кол-центру «Хмельницькобленерго», значно зросла. Тож часто додзвонитися не так уже й просто. Окрім того, зазначають у відділі зв’язків з громадськістю, також кол-центр опрацьовує звернення щодо передачі показників, приєднання до електричних мереж, перерахунків та звірки показів.
Саме тому, зазначають в «Хмельницькобленерго», у результаті, кол-центр перевантажений, і у разі виникнення небезпечної аварійної ситуації додзвонитися може бути складно.
«Радимо користуватися формою зворотного зв’язку на офіційному сайті товариства «Хмельницькобленерго», - зазначають у відділі зв’язків з громадськістю. - Звернення з форми зворотного зв’язку автоматично потрапляють в систему взаємодії із споживачами, де вони далі розглядаються фахівцями товариства. Відповіді на звернення споживач отримуватиме на поштову скриньку, зазначену у формі зворотного зв’язку».
Також в «Хмельницькобленерго» нагадують не забувати вказувати номер свого особового рахунку та адресу для того, щоб ми могли ідентифікувати вас як споживача.
Читайте також: Як хмельничанам викликати швидку допомогу, якщо проблеми зі зв’язком