З цієї нагоди Uklon дізнався як містяни користуються сервісом виклику авто під час широкомасштабної війни в Україні.
Ось дані застосунку про характер та кількість поїздок у Хмельницькому:
- Починаючи з вересня минулого року і до сьогодні, хмельничани та гості міста проїхали вже близько 6 мільйонів кілометрів.
- Серед популярних напрямків – торгові центри, як от «Оазис» та «Либідь Плаза», лікарні та відділення Нової пошти. Та все ж найбільшу частку становлять поїздки до залізничного вокзалу, особливо у вихідні дні.
- Активно викликають авто і до театрів ім. М. Старицького та «Кут», кінотеатрів ім. Т.Г. Шевченка та «Планета», обласної філармонії.
- Для комфортної поїздки містяни користуються додатковими опціями, найпопулярніші з яких – «Кондиціонер», «Я везу тварину», «Водій не палить».
- Після завершення поїздки хмельничани значно менше залишають чайові водіям у порівнянні з іншими містами. Так, загальна сума залишених чайових становить трохи більше як 300 тисяч гривень.
- Окрім поїздок, місцеві користуються сервісом доставки від Uklon. Найчастіше доставляють товари з ЦУМ, ТЦ «Монблан», а також з магазину кондитерської сировини та інвентарю «Тортіно».
Додамо, 30 вересня, включно, в Uklon діє знижка для нових клієнтів у Хмельницькому — детальніше на сайті.