FacebookInstagramRSSTwitterViberTelegramYouTubeTelegramViberWhatsApp ФотоВідеоКількість переглядів
19 Липня, 2024

На правах реклами Історія Roblox: від ідеї до всесвітнього успіху

За роки існування платформи вийшло багато книг про Roblox. Фото: auchan.ua

Roblox – це не просто популярна онлайн-гра, а ціла платформа для створення та взаємодії, яка залучила мільйони користувачів по всьому світу.

Ідея Roblox народилася на початку 2000-х років у двох підприємців – Девіда Башукі та Еріка Кассела. Вони розробили платформу, де користувачі могли б створювати свої власні ігри та ділитися ними з іншими. Підприємці заснували компанію Roblox Corporation 2004-го, але офіційно платформа запрацювала через два роки. Шанувальники гри збирають колекційні фігурки Roblox, їх випускають у різних серіях та тематичних наборах. Кожна фігурка відображає унікальні світи та персонажів з Roblox. Щоб не переплачувати за доставку таких сувенірів з-за кордону, можна придбати Roblox в Auchan.

Придумай сам собі гру та поклич друзів

Спочатку Roblox був простою пісочницею, де користувачі могли будувати і взаємодіяти з об'єктами у віртуальному світі. Основний акцент робився на навчання дітей програмуванню та творчому мисленню. Одним із ключових елементів стала мова програмування Lua, яка дозволяла користувачам створювати складні ігрові механіки та сценарії.
З кожним роком платформа ставала все більш популярною, а функціонал більш різноманітним. У 2013 році Roblox запустив мобільний додаток, що дозволило розширити аудиторію та залучити мільйони нових користувачів. Мультиплатформенність стала одним із ключових факторів успіху, тому що користувачі могли грати та створювати ігри на ПК, мобільних пристроях і навіть консолях.

Чому ставка на ком'юніті принесла авторам Roblox успіх

Roblox завжди приділяв велику увагу соціальним аспектам. Користувачі могли додавати друзів, створювати групи, спілкуватись у чатах та спільно працювати над проектами. Це створило активну та згуртовану спільноту, де гравці могли не лише насолоджуватися іграми, а й навчатися один у одного, ділитися досвідом та ідеями. Тому платформа утримує свою популярність із вражаючими показниками навіть зараз. За статистикою, у 2024 році Roblox щомісяця приваблює близько 216 мільйонів активних користувачів.

Книги, фігурки та рюкзаки: монетизація Roblox поза грою

Одним із революційних кроків стала інтеграція віртуальної економіки на платформі. Введення внутрішньоігрової валюти – робуксів (Robux) – дозволило користувачам заробляти гроші, продаючи свої ігри, ігрові предмети та аксесуари. Це не лише стимулювало створення якісного контенту, а й відкрило нові можливості для монетизації. Розробники могли обмінювати робукси на реальні гроші, що привабило безліч талановитих творців.

За роки існування платформи вийшло багато книг про Roblox. Вони включають як гайди зі створення ігор і навчальні матеріали, так і художні твори, засновані на світах Roblox. Такі книги не тільки розважають, а й навчають, допомагаючи читачам покращувати навички програмування та дизайну. Також Roblox активно підтримує освітні програми та співпрацює з навчальними закладами.
Фанати Roblox носять футболки, толстовки, шапки та рюкзаки з логотипами та зображеннями улюблених ігор. Плакати та наклейки прикрашають їхні кімнати. Сьогодні Roblox – це не просто гра, а цілий всесвіт, де кожен може стати творцем, підприємцем та учасником глобальної спільноти. Успіх Roblox ґрунтується на інноваціях, постійному розвитку та прагненні до створення унікального досвіду для кожного користувача. З такими темпами зростання та розвитком технологій, можна з упевненістю сказати, що попереду у Roblox ще безліч дивовижних досягнень та відкриттів.