ye-logo.v1.2
22 Жовтня, 2020

Купуючи смартгодинник жителька Хмельниччина натрапила на шахрая

Кримінал 1339
Заявниця перерахувала шахраю 6 тисяч 400 гривень
Заявниця перерахувала шахраю 6 тисяч 400 гривень. Фото: ілюстративне з snappygoat.com

Потерпіла втратила понад шість тисяч гривень.

Кількість осіб, які стають жертвами інтернет-аферистів щодня збільшується. Черговою жертвою обману стала жителька Кам’янця-Подільського, яка намагалася здійснити інтернет-покупку. Про це повідомили у секторі комунікації поліції у Хмельницькій області.

«Кам’янчанка зателефонувала до невстановленої особи, яка під приводом продажу смартгодинника «Apple», оголошення про що було розміщено на сайті «olx.ua», шахрайським шляхом, заволоділа грошовими коштами в сумі 6400 гривень, які заявниця перерахувала через невідомий додаток. Про даний вид шахрайства не знала», - повідомляють правоохоронці.

Наразі слідчі за даним фактом відкрили кримінальне провадження за статтею 190 Кримінального кодексу України – шахрайство. Поліцейські з’ясовують усі деталі злочину і вживають заходи з встановлення шахрая.

У поліції запевняють, аби не стати жертвою такого шахрайства, потрібно дотримуватися декількох простих правил:

• не варто переказувати гроші наперед. Якщо просять повну передоплату, то, швидше за все, це шахраї. Є різні служби доставки, де можна розрахуватися за товар після його отримання;
• коли дають номер карти для передоплати, радимо зайти на сайт кіберполіції, де в розділі «Стоп фрауд» ви можете перевірити номери наданого вам рахунку, чи не входить він до списку шахрайських;
• якщо дуже низька ціна на товар (нижча середньостатистичної), то, швидше за все, ви потрапили на шахраїв;
• ні в якому разі не повідомляти ні номерів банківської карти, ні номерів CVV2-коду третім особам;
• не спілкуватися за номерами телефонів, які вам пропонують псевдопродавці;
• замовляючи товари чи послуги через офіційні сайти, обов'язково перевірити, чи вони не фішингові, тобто шахрайські вебресурси, які виманюють реквізити платіжних карток під виглядом надання послуг, що не існують (наприклад, поповнення мобільного рахунку, переказів з картки на картку, замовлення квитків на різні концерти, вистави), або вебресурс організації, якій користувач довіряє (наприклад, клон інтернет-банку).

Коментарі:

До теми

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Інформація з інших ресурсів

Останні оголошення
  Так  Ні, дякую