FacebookInstagramRSSTwitterViberTelegramYouTubeTelegramViberWhatsApp ФотоВідеоКількість переглядів
2 Травня, 2024

«Мо/Дні» у Хмельницькому: організатори презентували дефіле на незвичних локаціях

Фестиваль моди в Хмельницькому відбувся у новому форматі. Фото: скрін з відео

Фешн-покази відбулися на базарних прилавках, сап-дошках та навіть посеред сміття.

Цього року через карантин формат третього фестивалю «Мо/Дні», як і багатьох інших проєктів, змінили. Замість традиційних багатолюдних показів, учасники проєкту підготували відео із яскравими дефіле на незвичних локаціях.

Як розповідав раніше сайту «Є» керівник проєкту Андрій Зоїн, у попередні роки побачити колекції «Мо/Дних» могло дві-три сотні хмельничан, які приходили на фінальний показ, а знявши цікаве відео в Хмельницькому, його зможе переглянути необмежена кількість людей.

У 2020 році для проєкту «Мо/Дні» організатори записали чотири відеоролики про чотири хмельницькі бренди одягу. Подіумом для моделей обрали незвичні локації, які мають привертати увагу. Ними стали дошки сапсерфінгу, прилавки на ринку. Дефілювали манекенниці й посеред гір зі сміття.

Нещодавно готові ролики оприлюднили аудиторії. Перший відеоролик, який змогли побачити глядачі, був за участю компанії, продукція якої є символом професії лікаря - людей, які виступають на передовій у боротьбі з пандемією. Локацією для відео обрали річку Плоску і сапсерфінг. Зелена річка в кувшинках і ліліях із водною доріжкою по середині виглядала наче подіум, яким плили моделі на сап-дошках.

Другий відеоролик в рамках проєкту «Мо/Дні» відбувся за участю хмельницького виробника, який презентував колекцію базових речей, виготовлених з натуральних тканин. Цю колекцію відзняли в одному з павільйонів Центрального продуктовго ринку.

У третьому відеоролику було показано колекцію, створену методом апсайклінга, що означає переробку, вторинне використання речей. Його відзняли просто посеред міського сміттєзвалища.

Четвертий відеоролик в рамках проєкту «Мо/Дні» відзняли за участю українського бренду, який допомагає підтримати єдиний стиль в закладах готельно-ресторанного бізнесу.