ye-logo.v1.2

«Мо/Дні» у Хмельницькому: дефіле посеред річки, на ринку та сміттєзвалищі

Культура 3104
Подіумом для моделей стануть незвичні локації
Подіумом для моделей стануть незвичні локації. Фото: з фейсбуку

Фестиваль моди відбудеться у новому форматі.

Третій рік поспіль проєкт «Мо/Дні» отримує підтримку в рамках програми «Громадські ініціативи». Минулого року модний фестиваль спрямували на всебічне сприяння молодим спеціалістам у сфері фешн-індустрії. Тоді сім фіналістів «Мо/Дних» змогли продемонструвати колекції дитячого та дорослого одягу у фінальному показі, який відбувся на даху одного з торговельних центрів міста. Цьогоріч через карантин формат фестивалю змінюється. Замість традиційних багатолюдних показів, учасники проєкту підготують відео із яскравими дефіле на незвичних локаціях.

«Проєкт «Мо/Дні» ми виграли ще до карантину. Потім все змінилося, і ми хотіли відмовитися від нього. Але помітили, що в час пандемії і онлайну, багато людей роблять цікавий відеоконтент, збираючи більше аудиторії через Інтернет. Якщо раніше на «Мо/Дні» приходило дві-три сотні хмельничан, які могли побачити колекції, то знявши цікаве відео в Хмельницькому, його зможуть переглянути 5,10,20 тисяч людей, - розповідає керівник проєкту Андрій Зоїн. - Тому ми запропонували записати для проєкту «Мо/Дні» чотири крутих відеоролики про чотири хмельницькі бренди одягу». 

Подіумом для моделей обрали незвичні локації, які мають привертати увагу. Ними стануть дошки сапсерфінгу, прилавки на ринку, дефілюватимуть манекенниці й серед гір зі сміття.

«Першою локацією ми обрали річку Плоску і сапсерфінг. Зараз вона вся зелена в кувшинках і ліліях, а по середині водна доріжка, наче подіум. Відео ми вже записали. Моделі плили на сап-дошках, а ми їх знімали, - каже Андрій. - Друга колекція плануємо відзняти на Центральному продуктовому ринку. Там є три круглі павільйони, де продають в одному сир, іншому м'ясо, третьому спеції. В останньому ми запишемо відео, коли не буде людей. Він чистий, світлий, дах ефектний. Нам навіть подіум не треба буде робити, бо всі ці прилавки бетонні вже, як подіум».

Третій модний відеоролик буде екологічного спрямування. Його планують відзняти просто посеред міського сміттєзвалища.

«Ми хочемо зняти колекцію одягу хмельницького бренду, який займається апсайклінгом. Тобто, вони перешивають речі, - пояснює він. – Як відомо, мода займає друге місце в світі по забрудненню навколишнього середовища після машинобудівництва. Раніше в одних штанах ходили кілька років, а зараз ми багато купуємо речей і багато викидаємо. Тож останнім часом деякі відомі світові бренди стали перешивати з старих речей нові, або робити одяг з тканин, які можуть довго прослужити. Щоб привернути увагу до екології, показ такої колекції ми зробимо на центральному сміттєзвалищі. Відходи стануть декораціями».

Четвертий сюжет учасники проєкту все ж відзнімуть у студії. Готові ролики планують показати аудиторії у жовтні. Тоді ж стане відомо, які бренди стали героями відео.

Минулого року свої колекції презентували молоді хмельницькі дизайнери на даху торговельного центру.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую