ye-logo.v1.2

Водії маршруток пікетували мерію

Політика 1562

Конфлікт між Красилівською міською радою та СП «Арсенюк&Штефанік» дедалі загострюється

Понад десять мікроавтобусів СП «Арсенюк&Штефанік» вилаштувалися у минулий четвер на центральній площі Незалежності біля приміщення Красилівської міської ради. Таким чином водії підприємства вирішили висловити протест на рішення міськвиконкому про розірвання договору з СП «Арсенюк&Штефанік» на міські перевезення пасажирів.
Наша газета уже писала про конфлікт між мерією та СП «Арсенюк&Штефанік», що затягнувся на декілька місяців. Наслідком його стало те, що на початку липня в Красилові без усякого попередження з боку перевізника декілька днів не їздили міські маршрутки, що викликало справедливий гнів та обурення мешканців районного центру. У відповідь на це та, враховуючи неодноразові порушення умов договору з боку перевізника, мерія вирішила розірвати з ним стосунки і оголосити повторний конкурс на пасажирські перевезення.
У ситуацію, що склалася, спробували втрутитися депутати міської ради. На першому пленарному засіданні чергової сесії, що відбулося 16 липня, вони створили тимчасову комісію, яка мала детально проаналізувати причини конфлікту і запропонувати вихід із скрутного становища.
Звіт про результати роботи комісії планувалося заслухати на наступному пленарному засіданні, тобто 30 липня. Саме в цей день, заздалегідь до початку сесії, водії СП «Арсенюк&Штефанік» пікетували мерію. Майже півтори сотні красилівчан, що до них долучилися, висловлювали свої претензії на адресу міського голови: «Ми за вас голосували, сподівалися, що будете нас підтримувати. Нині водіїв без роботи, а місто без перевізників залишаєте!».
Як не намагалася мер висловити свою точку зору на ситуацію, розповісти про те, що керівники згаданого підприємства регулярно порушували умови договору на пасажирські перевезення, не виконували рішення міськвиконкому про заборону руху будь-яких видів транспорту через центральну площу міста, обурений натовп не давав навіть слова сказати.
Своїми багаточисленними репліками присутні перебивали й виступ заступника начальника відділу управління ДАІ у Хмельницькій області Олександра Хутняка, який спробував пояснити: «У червні на території Красилівського району сталася жахлива дорожньо-транспортна пригода з важкими наслідками, учасником якої був мікроавтобус СП «Арсенюк&Штефанік». Як і передбачено законом в таких випадках, ми провели перевірку згаданого підприємства. Із тридцяти рейсових автобусів, що виїхали на лінію, двадцять сім було несправними. Крім того, один водій перебував за кермом маршрутки у стані алкогольного сп’яніння, що було підтверджено відповідним медичним обстеженням».
І навіть остання фраза міліцейського чиновника нікого не насторожила. Навпаки, пікетувальники продовжували скандувати, звинувачуючи тепер уже й правоохоронців в упередженому ставленні до перевізника. Зате бурхливими оплесками зустріли Олександра Арсенюка, який піддав сумніву акти перевірки ДАІ стосовно технічного стану автобусів і далі зазначив: «Я давав собі слово не виступати на цьому зібранні, але, почувши безпідставні звинувачення на свою адресу, не міг втриматися. Можу вас запевнити на сто відсотків, що віднині буде ще більше переслідувань і не тільки нашого підприємства. Незабаром з’являться й інші люди, які неугодні для міської влади, і проти них почнеться акція так, як почалася проти підприємства СП «Арсенюк&Штефанік» та проти мене, як депутата міської ради. Тиск відчуваю з серпня минулого року, коли на сесії почав порушувати питання: за який кошт та на яку суму робилися дороги в Красилові, і де той асфальт, який був прокладений, чому його вода змила за півроку?».
Оскільки у міської влади конструктивної розмови з пікетувальниками на майдані не вийшло, то їм запропонували створити ініціативну групу і направити своїх представників до сесійної зали.
Майже за два тижні тимчасова депутатська комісія міської ради так і не змогла детально розібратися в проблемах, що склалися стосовно пасажирських перевезень. Її голова Анатолій Лісков попросив призупинити рішення виконкому про розірвання договору на пасажирські перевезення до «всебічного та повного вивчення даної проблеми».
Після більше як годинної перепалки на кшталт, хто правий, а хто винуватець, розгляд питання перенесли на наступну сесію, проведення якої передбачається, ймовірно, аж у жовтні-листопаді.
– Я ніяк не можу зрозуміти, чому підприємство, яке торік єдине в області не зірвало жодного рейсу і за підсумками 2008 року багато його працівників нагороджені Почесними грамотами міністерства транспорту та нагрудними знаками «Почесний транспортник України», за декілька місяців цього року змогло допустити стільки порушень? Вважаю, що ДАІ нас перевіряла надто прискіпливо. Справа награна – очевидно, як ясний день, бо комусь це вигідно, – обурюється технічний директор підприємства «Арсенюк&Штефанік» Юрій Наральник.
А перший заступник Красилівського міського голови Ніла Островська доводить протилежне:
– Красилівчани ще й досі пригадують той соціальний вибух навесні минулого року, який був спричинений раптовим підняттям тарифів на міські перевезення СП «Арсенюк&Штефанік» без погодження з міською владою. До недавнього часу це підприємство вважалося монополістом у Красилові та диктувало свої умови з надання транспортних послуг населенню. І лише в поточному році, завдяки зусиллям міського голови Марії Гвоздьової, ця монополія обмежена, бо новий четвертий маршрут на конкурсі виграло не СП «Арсенюк&Штефанік», а приватний підприємець Антоніна Павловська, яка запропонувала значно нижчий тариф на перевезення.
За результатами рейдових та позапланових перевірок Головної державної інспекції на автомобільному транспорті України, на засіданні Ліцензійної комісії цього відомства 21 липня було прийняте рішення щодо позбавлення СП «Арсенюк&Штефанік» ліцензії.
– Я можу сказати лише одне, що це все сфальсифіковано. За такі порушення, які висувалися в актах перевірок, як правило, ліцензії не позбавляють. Через мою активну депутатську діяльність постало питання будь-якими методами нанести якомога більше шкоди мені і очолюваному мною підприємству. Упевнений, що після того, як апеляційна комісія розгляне мою скаргу, (подана за два дні до закінчення передбаченого законодавством терміну – авт.) підприємство «Арсенюк&Штефанік» залишиться з ліцензією, – сподівається Олександр Арсенюк.
У ситуації, що склалася, винуватця визначити не просто. З одного боку має рацію міська рада, яка, як замовник, вимагає суворого дотримання перевізником усіх її рішень. А з іншого боку на захист керівника СП «Арсенюк&Штефанік» виступає громада, думкою якої не варто нехтувати.




Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую