ye-logo.v1.2
4 Червня, 2020

Голоси купують — як креми та БАДи

Політика 1048

Про це свідчать результати розслідування, яке провели сумська газета «Панорама» та київське бюро журналістських розслідувань «Свідомо»

Вони дійшли висновку, що за схваленням губернатора Юрія Чмиря в Сумській області створена система «мережеві агітатори», яка за гроші стимулює людей агітувати та голосувати за Партію регіонів на виборах до місцевих рад. На чолі системи стоїть уродженець Росії Нікіта Громико. Громико був зіркою  компаній, котрі торгують БАДами та косметикою. Інші ключові агітатори також є професіоналами методу мережевого маркетингу. Вони приїхали до Сум з усієї України.
«Перший «клуб виборців», який я відвідала, вела тренер з продажу харчових добавок. З нею виступав священик, який закликав викорчувати «помаранчевий бур’ян». Після цього ми проходили тренінги впливу на людей та вчилися формувати свої гілки загітованих людей», – розповідає журналістка «Свідомо» Марія Землянська.
За кожну людину, яка тричі відвідує так звані «клуби виборців», ті, хто привів цю людину, і ті, хто привів їх, отримують комісійні. Працюючи за такою схемою, організатори обіцяють до 625 тисяч гривень заробітку тим, хто зможе створити найбільші «гілки» агітаторів. При цьому 60 відсотків суми обіцяють сплатити після виборів за умови, якщо Партія регіонів візьме по області більше 60 відсотків голосів. У такий спосіб кожен учасник мережі фінансово зацікавлений в результаті партії влади.
Щотижня система організовує десятки агітаційних зустрічей по всій області. Серед запрошених агітаторів – державні службовці, керівники лікарень, шкіл та ЖЕКів. Схема заробітку відкрита для всіх.
2 жовтня губернатор області виступив на зборах «мережевих агітаторів», на яких привітав використання методу мережевого маркетингу.


Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую