Генеральний директор Укрпошти Оксана Плотнікова розповіла про проблеми, які існують, та про те, яким курсом нині прямує Укрпошта.
«Одним з болючих питань, - каже керівник поштового підприємства, - є доставка передплатних періодичних видань. Тариф на цю послугу не змінювався вже 5 років – на відміну від цін на енергоносії, мінімальної заробітної плати тощо. Збитки, які несе через це Укрпошта, становлять щороку 200 мільйонів гривень. При цьому наші конкуренти йти «на село» з аналогічними послугами не квапляться – їм це економічно невигідно».
«До того ж розпочато модернізацію підприємства, - каже пані Плотнікова, - Уже сьогодні мешканці кількох областей України можуть, не виходячи з дому, а викликавши листоношу, отримати низку адміністративних послуг: оформити субсидію на «комуналку», кілька видів довідок і дозволів. Це наш спільний з владою проект. І незабаром ми «охопимо» адміністративними послугами всю країну. Також плануємо модернізувати доставку пенсій, фінансові послуги, такі як поштові перекази по Україні і за кордон, приймання комунальних та інших платежів; передплату і продаж періодики, продаж квитків на транспорт. Усі ці проекти вимагають значної модернізації, інвестицій. Саме тому ми й розробили Стратегію розвитку підприємства на найближчі 5 років, але перед цим дослідили ринок, оцінили наші можливості та врахували всі обмеження. На нашому боці – розгалужена мережа відділень, конкурентні тарифи, традиційна довіра клієнта до державної пошти. За 5 років плануємо побудувати нові автоматизовані сортувальні центри, встановити 18 тисяч автоматизованих робочих місць у відділеннях зв’язку, зокрема у сільських, оновити транспорт».
Через пошту можна буде зробити все
Нещодавно на круглому столі в інформаційному агентстві «ЛІГА БізнесІнформ» обговорювався ініційований Укрпоштою законопроект, спрямований на врегулювання ринку послуг поштового зв’язку.