ye-logo.v1.2

Як німці по Хмельниччині на мотоциклах подорожували

Суспільство 1562

«Подорожі – це найкраще, що ти можеш зробити, якщо у тебе є гроші!», – вважає мототурист з Німеччини Альфонс Албус

Знайомство з Україною подарував Альфонсу Інтернет. Він випадково натрапив на фотографії якоїсь красивої, дивовижної країни. Чоловік почав листуватися з автором фотокарток, цікавитися: «Де це?». Тоді ж вирішив обов’язково відвідати цей красивий куточок планети. Альфонс приїздить в Україну вже всьоме. Щороку він сідає на свій байк, який 21 рік разом із господарем «намотує на колеса» кілометри доріг, і вирушає в чергову подорож.

«Найкращі люди – в Україні»
У більшості країн Європи, Прибалтиці і в Україні – всюди побував пан Альфонс. «Але в Україні – найкращі люди, – каже наш гість. – Найдружелюбніші та найщиріші. Особливо це відчутно, коли трапляються якісь проблеми. Я зустрів дуже багато хороших людей. У Хмельницькому я побував саме завдяки тому, що знайшов тут друга. Під час подорожі у Меджибіж, мій мотоцикл зламався. Я зупинився і попросив допомоги в українського байкера. А він запросив мене у свій гараж, і все полагодив. Та, навіть вчора ввечері, щойно ми поселилися в готель, я вийшов купити картку поповнення рахунку на телефон. Вийшов на ганок і не знаю, куди йти. Запитав у дівчини, яка йшла вулицею. Вона намагалася мені пояснити, де магазин, але я не розумію українською. Тож вона мене провела. Та, на жаль, вже було зачинено. Натомість моя супутниця показала мені місто! Де ще так перейматимуться чиїмись клопотами?».
Тим шанувальником «залізних коней», який трапився німцю у скруті, виявився хмельничанин Павло Сєвак. З тих пір вони постійно листуються. І от цього року пан Альфонс приїхав зі своїм другом Мютце Гестбіхом, й разом з Павлом вирушили у Кам’янець-Подільський, у фортецю. Як розповів Павло, закордонні гості залюбки фотографувалися з усіма бажаючими. Особливо дівчатам сподобалися німецькі байкери та їхні мотоцикли. Альфонс та Мютце на згадку заберуть із собою у Німеччину квитки з екскурсії у «Білу лебідь», Кам’янець, сотні фотографій… та, мабуть, спогади про чарівні усмішки наших красунь.

«У нас є спільна любов – до пива»
Пан Мютце вперше в Україні, хоч і подорожує світом більшу частину свого життя. Він з радістю знайомився з нашими байкерами. Незважаючи на те, що німці не розуміють української, а наші – німецької, дивним чином вони зуміли порозумітися й потоваришувати. До того ж, у них виявилася спільна любов до пива, але це вже виключно після поїздок.
«Ми розуміли один одного з півслова, – ділиться Павло. – Приємно вразила їхня культура їзди у колоні. Немає якоїсь хвальковитості. У них потужніші байки, але вони постійно слідкували за тим, щоб не «відриватися» далеко один від одного, щоб всі учасники колони, хоч нас було й небагато, їхали разом».
Примхи погоди – спека, а потім раптовий дощ, який застав мандрівників у дорозі, не зіпсували їм настрою. Вони насолоджувалися кожною хвилиною.
Вітер, пригоди, дороги, нові знайомства та ціле море вражень й спогадів – найбільше захоплення мототуристів.
Далі їх чекає масштабне байкерське зібрання у Львові. І знову їхати далі! Романтика!