Гаряча тема:
- Війна
У Хмельницькому триває конкурс на кращий бренд міста
Свою ідею може подати кожен.
Нагадаємо, що у грудні минулого року для Хмельницької області розробили новий фірмовий стиль. А тепер Агенція розвитку Хмельницького оголосила конкурс із визначення розробника бренду і брендбуку для обласного центру. І оскільки цей конкурс відкритий, свої ідеї можуть запропонувати всі громадяни України, незалежно від місця проживання чи сфери занять, або агенції чи компанії, що спеціалізуються на брендингу, маркетингу, дизайні, чи рекламно-інформаційних послугах. До речі, участь у конкурсі – безкоштовна.
«Бренд має відображати конкурентні переваги Хмельницького відповідно до Стратегії розвитку міста Хмельницького до 2025 року. А концепція бренду має бути націлена на формування позитивного іміджу міста в Україні та світі; позиціонування унікальних конкурентних переваг міста на регіональному, національному та міжнародному рівнях», – кажуть організатори.
Іншими словами, завдання брендингу – показати унікальність Хмельницького, і чому решті українців варто його відвідати.
Для того, щоб взяти участь у конкурсі, потрібно заповнити заявку (вказати прізвище, ім’я, по батькові, поштову адресу, контактний телефон і електронну адресу), подати письмове обґрунтування щодо змісту концептуальної ідеї бренду, графічне зображення логотипу і унікальне гасло, які відображатимуть образ міста.
Детальніше з вимогами і технічними параметрами конкурсних робіт можна ознайомитися в положеннях конкурсу. А з детальними умовами проведення – на його офіційному сайті.
У місті оголосили конкурс на кращий бренд Хмельницького. Фото: facebook.com
Прийом конкурсних робіт триватиме до 17:00 години 5 лютого 2018 року. З 6 до 9 лютого оргкомітет відбере до п’яти кращих конкурсних робіт і оприлюднить їх для інтернет-опитування мешканців Хмельницького (вони отримають по п’ять тисяч гривень премії від організаторів конкурсу). А триватиме це опитування з 10 до 19 лютого.
«Бренд має бути впізнаваним, зрозумілим для інвестора, подавати йому сигнал: місто комфортне та інвестиційно привабливе. Також бренд має бути близьким, зрозумілим, рідним самим хмельничанам», – зазначила Леся Герасимчук, директорка Агенції розвитку міста.
Тож пропонуйте свої ідеї, можливо саме ваша стане «обличчям» Хмельницького.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: