Віднедавна ПАТ «Укрпошта» організувало автоматичну цілодобову антикорупційну лінію 0-800-3000-76. У прес-службі товариства повідомляють, що це зроблено з метою виявлення фактів корупції, які час від часу трапляються у поштових відділенням.
Отож, якщо в роботі працівників місцевих відділень зв’язку помітили ознаки корупції, телефонуйте на «гарячу лінію».
Зателефонувати та повідомити про факти зловживань може кожен охочий, телефонні дзвінки на лінії приймає і записує автовідповідач, усі дзвінки — безкоштовні. Повідомлення можуть бути анонімними. Вони також підлягають розгляду, а зазначена інформація — перевірці.
«Клієнти можуть звертатись на антикорупційну «гарячу» лінію, якщо мають підстави вважати дії з боку працівників «Укрпошти» зловживання своїм службовим становищем з метою отримання неправомірної вигоди, використовують надані їм повноваження в особистих цілях, виказують майновий чи немайновий інтерес», - повідомляє прес-служба товариства.
Якщо листоноша чомусь вимагає кошти за видачу пенсії або працівник філії — за укладання угоди оренди чи торгівлі, якщо вам відомо про використання майна компанії працівником в особистих цілях, або ви навіть маєте подібне припущення — телефонуйте і повідомляйте про такі факти.
«Однією з найважливіших умов успішної діяльності підприємства завжди вважав «нульову толерантність» до будь-яких проявів корупції. З приводу зловживань, інформація по яких надходитиме на телефонну лінію, організовуватимемо перевірки, у разі підтвердження фактів, порушення будуть усунені, а винні — притягнуті до відповідальності», — зазначив в. о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.
Окрім телефонної лінії, можна скористатися електронною поштою, надіславши листа на адресу ukrposhtaantikor@gmail.com.