Гаряча тема:
- Війна
Кава на колесах від Колесників – зроблено з любов’ю
Подружжя хмельниччан виграло 500 000 від Епіцентру на власну справу
Подружня пара — Віктор та Аліна Колесники — жили собі звичним життям у Хмельницькому, виховували двох донечок, раділи життю, однак мріяли про щось більше – відкрити власну справу, а саме – запустити кав’ярню на колесах рідним містом. Ідея чудова, але здавалася недосяжною, як зірка в небі. Адже це потребувало чималих коштів. Як же зраділа сім’я, коли дізналася, що саме їм пощастило виграти грант від Епіцентру – аж 500 000 грн. Уже рік по тому Віктор і досі не стримує емоцій, згадуючи, як усе починалося.
"Ми робили ремонт у квартирі й купували все в Епіцентрі. На касі повідомили про можливість узяти участь у конкурсі. Спочатку поставилися скептично, але вирішили спробувати. Коли побачив себе у списку - здивувався. Ніхто не вірив, але вирішили йти до кінця. І ось – перемогли!
Ідею свого проєкту захищав із дружиною Аліною. Ми приїхали вдвох. Дуже хвилювалися. Аліна кілька разів плакала. Зібрали всі сили в кулак. І нам вдалося. Ми вказали весь перелік обладнання, що зараз у нас стоїть у кав’ярні. Це була наша мрія! Як третя дитина! Назвали кав’ярню Di&Yar (від імен донечок: Діана та Ярина)".
Тепер Хмельницьким курсує легендарний «пижик» Peugeot karsan j9 — мобільна кав’ярня з відкритим другим поверхом, яку місцеві жителі впізнають здалеку й охоче пригощаються ароматною кавою та свіженькими смаколиками. Адже зроблено все з любов’ю та душею, і вдячні відвідувачі відчувають це в кожному ковтку. А ще гості мають можливість скуштувати не просто каву, а селфі-каву! Для цього потрібно зробити фото, відправити його на кавопринтер, що швидко віддруковує фото. На сьогоднішній день по асортименту в Di&Yar є всі види кави. Додали прохолодні напої і випічку до кави. Щоб потішити клієнтів, є цікаві смаколики: брендоване печиво, цукерки з передбаченням. Щасливі власники кав’ярні на колесах діляться порадою: навіть якщо трапляється один шанс із мільйону, його варто використати. І як тільки чудово, що така велика компанія як Епіцентр дала цю можливість.
Епіцентр у минулому році запустив Всеукраїнський проєкт «Мільйони добрих справ», у якому взяли участь понад 1,3 тис. українських підприємців-початківців. Щоб отримати шанс на кошти для власної справи, покупці мережі «Епіцентр» заповнювали грантову заявку, у якій описували свою бізнес-ідею, план її реалізації та кошторис у межах грантової суми. З-поміж усіх заявок було обрано 40, які потрапили у півфінал. Переможців визначало експертне журі на основі відеопрезентацій півфіналістів та захисту бізнес-проєктів. Таким чином, кожен із 20 переможців отримав до 500 тис. гривень на розвиток власної справи. Також був обраний переможець у номінації «Приз глядацьких симпатій», якого обрали глядачі YouTube-програм проєкту. Загальний призовий фонд склав понад десять мільйонів гривень.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: