ye-logo.v1.2

Неочевидні поради щодо SEO-просування На правах реклами

Суспільство 1013
Не перевантажуйте контент зайвою кількістю тегів, оскільки це може знизити читабельність тексту
Не перевантажуйте контент зайвою кількістю тегів, оскільки це може знизити читабельність тексту. Фото: promodo.uа

Якщо ви хоча б побіжно знайомі з SEO, то напевно знаєте про такі речі, як внутрішня оптимізація, лінкбілдінг, робота з семантикою.

Це базові елементи успішної стратегії, без яких не обійтися. Але є й інші, не такі очевидні, але не менш важливі аспекти, їх багато хто випускає з уваги. Розповідаємо, що ще допомагає поліпшити ранжування, трафік і конверсію сайту.

Порада №1: Не забувайте про теги заголовків

Здавалося б, порада на поверхні. Але чомусь багато хто ігнорує цю фічу, хоча з нею SEO-оптимізація працює більш ефективно. Про всяк випадок освіжимо в пам'яті, теги заголовків — це ті, які позначають рівень важливості тексту на сторінці. Вони йдуть від H1 до H6, де H1 — найважливіший, а H6 — найнезначніший. Теги допомагають пошуковим системам зрозуміти структуру та ієрархію вашого контенту. Що стосується правил використання:

  • тільки один H1 на сторінці — у вас цілих шість тегів, не варто зациклюватися на першому;
  • H2–H6 мають бути логічними, послідовними та містити другорядні ключові слова;

Використовуйте заголовки з розумом. Не перевантажуйте контент зайвою кількістю тегів, оскільки це може знизити читабельність і сприйняття тексту. Намагайтеся використовувати не більше 3-4 рівнів заголовків на сторінці та не пропускати рівні (наприклад, не переходити відразу від H2 до H4).

Порада №2: Працюйте з локальним SEO

Це спосіб просування сайту в певному регіоні або місті. Особливо важливо для тих бізнесів, які орієнтовані на місцевих клієнтів, наприклад, ресторанів, салонів краси, магазинів. Локальне SEO допомагає потрапити в ТОП пошукової видачі за запитами з географічними покажчиками, наприклад, «піцерія в Києві», «барбершоп на Хоткевича» тощо. Як працювати з локальним SEO? Ось кілька порад:

  1. Створіть та оптимізуйте профіль свого бізнесу в Google My Business. Це допоможе вам з'явитися в локальному пакеті — блоці з трьома найближчими до користувача підприємствами за його запитом.
  2. Збирайте та відповідайте на відгуки своїх клієнтів. Це один із ключових факторів ранжування для локального SEO. Що більше позитивних відгуків у вашого бізнесу, то вищим він буде в пошуковій видачі та більше довіри він викличе у потенційних клієнтів. Не забувайте дякувати за позитивні відгуки та розв'язувати проблеми в разі негативних.

Використовуйте локальні ключові слова у своєму контенті, наприклад, назву міста, району, вулиці. Ви підвищуєте шанси потрапити в ТОП за запитами з ухилом на місцевість.

Порада №3: використовуйте інфографіку

Багато хто вважає, що для контенту достатньо просто красивої картинки, навіть якщо вона не несе багато корисної інформації. Але ми все ж радимо використовувати інфографіку — це ефективний спосіб передати складні та об'ємні дані в зручному та доступному вигляді.

Таке зображення допомагає краще зрозуміти та запам'ятати інформацію, привертає увагу та викликає емоції. Інфографіка може підвищити рівень залученості та лояльності вашої аудиторії, а також посилити вашу експертність та авторитет. Тому не ігноруйте інфографіку, а використовуйте її у своєму контенті.

Застосовуйте ці поради на практиці та стежте за результатами. Впевнені, що ви зможете досягти своїх цілей і залучити більше клієнтів на свій сайт.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую